Killar! Varför skulle ni avstå?
Anonym (....) skrev 2013-12-27 23:37:41 följande:
Haha var tvungen att skratta lite i min frustration åt inlägget om "seriemördarsex".. Haha. Har provat det också dock. Fungerar inte det heller tyvärr.. Han fyller 30 i augusti.. Kanske det som gör det då..? Eller nja.. Jag vet inte men jag är så jävla frustrerad och känner mig, faktiskt, väldigt osexig och bortvald. Han vill helt enkelt inte ligga med mig tydligen. Jag vet inte hur jag ska få honom att åtrå mig igen. De första åren så var han praktiskt taget besatt och sa att jag var den bästa han haft osv. Vi hade fantastiskt sexliv. Och när vi väl får till det nu också så är det fortfarande fantastiskt. Efteråt ligger han och håller om mig och talar om hur snygg, underbar, skön och het jag är.
Men det ska fan mycket till och ta lång tid innan han "släpper till".
Blir väldigt ledsen av detta och vill bara veta varför.. När jag frågar svarar han bara att han inte ar lust..
Om det BARA var sexet, eller orgasmen, jag var ute efter så hade jag fixat det själv. Men det är så mycket mer, närheten, kärleken, gemenskapen, nakenheten, huden, doften.. Ja ni vet. Inte vara ett "one night stand.."