• Zizza

10 kilo minus till mars - Vem hänger på?

Jag vill hänga på :)
    Jag skulle vilja gå ner 10-15 kg (fr 70kg till 55-60kg)
    Träna å äta mycket bättre har jag tänkta att göra :)

Nån som har tips på bra träning?

• Zizza
    jojo83 skrev 2013-12-28 22:01:10 följande:
    Jag rekommenderar er att köpa en kettlebell. Jättebra träning du kan görs hemma!
    Eller i början, köp inget utan använd dig av saker i hemmet/ trädgården. Plankan med benen i en gunga. En parkbänk, en resväska till rumplyft.. Ladda hem appen "tabata" och kör! 10 minuter är bättre än inget. Den bästa träningen är den som blir gjord" är mitt motto'
    Jag har en kettlebell, men vet inte riktigt vad man kan göra för bra träning med den. Har du nån bra tips, länk till nån?
  • Zizza

Händer väl inte så super mycket här -0,5kg inte mer :(

• Zizza
    Tingeling03 skrev 2014-02-01 14:34:24 följande:
    Min vikt har stått still ett tag nu, men kroppsmåtten fortsätter ändå att minska och det känns positivt :) Jag har haft strl 50 på byxor, men de har börjat sitta ganska löst och jag har fått använda skärp för att hålla dem på plats. Jag avskyr att prova kläder i butik, dels så passar kläderna aldrig och så skäms jag över min vikt, så jag har beställt kläder i flera år nu. I början av veckan gick jag in på Ellos hemsida och tittade i deras måttabell, strl 50 är vad jag behöver enligt den, men eftersom jag tappar mina stretchjeans så beställde jag strl 48, JAG KOM I DEM :D Utan att de sitter åt, snarare lite löst, men det är skönt :D Jag behöver bara sy upp benen eftersom de är för långa, sen sitter byxorna perfekt! Jag måste beställa några till :D Ett sådant otroligt lyckorus som sprider sig i mig just nu, jag hade tänkt mig att jag skulle få lägga undan byxorna för framtida behov :D
    Kul Grattis och fortsätt å kämpa :)
  • Zizza

För mig har det faktiskt börjat hända lite :D vågen visat på -2kg

Svar på tråden 10 kilo minus till mars - Vem hänger på?