• johtig

Vart hittar jag amnings-bh för oss med stora bröst?

Hejsan! Jag har rätt stora bröst och har redan i vanliga fall vansinniga problem med att hitta bh:ar i min storlek ute i affärerna, iallafall om jag vill undvika att betala halva lönen för en ynka bh eller gå hem med nåt som ser ut som en skottsäker väst!

Så är det nån som har tips på vart man kan köpa sköna amningsbh:ar i större storlekar för en rimlig peng? Är inte dags riktigt ännu men jag har redan sneglat lite på utbudet på de vanliga affärerna på stan, och utbudet verkar ju (som vanligt) extremt begränsat för oss storbystade... suck. 

Tacksam för tips! :)

• Svar på tråden Vart hittar jag amnings-bh för oss med stora bröst?
  • Cecille85

Jag har precis samma bekymmer som du, har testat amningsbhar på typ hm men det är ju som ett skämt. Funderar på om man verkligen behöver amningsbhar när man har stora bröst? Kanske man lika gärna kan lyfta ut bröstet ur sin vanliga bh?

Funderar på den här www.ingrids.nu/p/amningsbh/dotty-amningsbh/

• EmeNo11

Change har upp till J-kupa i amningsbh, det kan finnas upp till k men är inte säker på om det finns amningsbh i den storleken.

Nova 110903
  • lilleskutto

Jag har använt amningslinne från Lindex. Mjuka och sköna, kostar inte skjortan så att säga

• johtig

Kollade Glammom nu och de hade ju en del söta saker, får testa att beställa hem därifrån och se hur det sitter. Så tack för det tipset!

Får väl ta en sväng förbi Change också, man kanske kan unna sig åtminstone en vettig bh medan man ammar så man kan visa sig ute bland folk. Hemma kan man väl gömma melonerna i ett tajt linne eller nåt annat gammal skräp! Får kolla upp amningslinnet från Lindex, lät smidigt. 

• elyse

Stora bröst och billiga BH:ar går inte ihop...

• bomman

Minimundus! Bästa bh-arna. Köpt flera där då jag ammar 3 barn. Kostar endel men det är helt klart värt det!

• Ankaja

Change har en, men jag har upplevt den som väldigt obekväm. Jag funderar på att beställa från bh-Pia (gamla Sally&Sara) jag har varit nöjd med dem tidigare men det är jobbigt att inte kunna prova innan.

Svar på tråden Vart hittar jag amnings-bh för oss med stora bröst?