• Hjalmarsmamma

    Nyinflyttad i Älta (Nacka) söker vänner i området

    Hej! Jag och min familj har precis flyttat till Älta och jag tycker att det vore roligt att träffa nya vänner här. Själv är jag 33 år, har en son på 2,5 år och en dotter som precis har fyllt 1 år. Under våren kommer jag att vara föräldraledig med vår dotter och hittar gärna andra föräldralediga i området att hänga med. Vi kan gå promenader, fika, leka hemma hos varandra, besöka öppna förskolan m.m. Hör gärna av dig/er!!

  • Svar på tråden Nyinflyttad i Älta (Nacka) söker vänner i området
  • sunnydays

    Hej, jag bor också i älta och vill gärna lära känna andra föräldrar här. Just nu är jag mammaledig med min lilla 7veckors tjej :)

  • Ältabonu

    Hej!

    Ser att det inte blev så lång tråd av tidigare inlägg men ni kanske fortfarande vill lära känna nya Ältabor?
    Jag flyttade hit (Hedvigslund) nu i veckan. Bor halva tiden med min son snart 2 år gammal.
    Ses gärna på någon av alla lekplatser som finns runt om i Älta eller fika hemma hos! :)

    /31-årig morsa;)

  • altafamiljen

    Hej,

    Hittat hit lite sent, vi har ett barn på 3,5 årår (pojke) och en liten flicka på g. Söker bekantskaper i området (eller i närheten), såväl för barnlek som för allmänt umgänge. Skriv gärna så styr vi upp något.

Svar på tråden Nyinflyttad i Älta (Nacka) söker vänner i området