Vi som är gravida igen efter mf - bf sommaren/ hösten -14
Jag hoppas få komma med här snart. Bim 11-13/1 typ
Jag hoppas få komma med här snart. Bim 11-13/1 typ
Jag tror jag kan joijna er. Vågar i te hoppa högt än. Äl+12 idag o fick detta.
Tredje ggn gilt efter ma't kan man säga i så fall...
Fick lite brunt i flytningarna i morse. Bim är idag eller igår tror jag. Tog ett annat gravtest som visade positivt både igår em och idag på morronen. Men man blir ju orolig. Mitt ma började ju med att jag märkte på flytningarna men då var det rosa. Urs att oroa sig varje gång man går på toa i 12-15v kan man ju inte göra. Hur ska man komma ifrån de tankarna?
Nä det går nog aldrig över. Får bara hoppas att tiden nu går fort några veckor.
Fick reda på mitt ma i v10+3 o fostret hade dött 8+5.
Hade jag inte tagit nåt gravtest innan bim hade jag ju knappt vetat nu att det bar positivt då det är idag. Får hålla tummarna bara o hålla tankarna på annat. Har som tur är min dotter som tar mkt av mina tankar.
Här var det lugnt!
Hur gick det på ditt vul, lilla jag?
Jag hade kub idag och fick se en livlig liten krabat! Så otroligt lättad! Nu kanske jag kan slappna av ett tag.
Har börjat känna lite rörelser och det är otroligt skönt!
Hur gick det för dig, sowe?
Har inte varit inne på länge. Är så himla orolig. Var på vul för en vecka sedan och det roliga var att det fanns ett pickande hjärta men däremot var fostret mkt mindre än det borde. Jag var alltså 8+0 men hon mätte till 6+4 (8mm). Nog för att jag hade äl på dag 17 i cykeln men att backa så pass mycket??? I dagarna har jag dessutom känt på mig att nåt är fel. Mensvärk i 3 dagar nu och gravidsymptomen har minskat/försvunnit...
Jag kommer lämna gruppen. Blödde ut allt igår, konstaterat på vul idag. Blir till att försöka en tredje gång för att få ett syskon.
Lycka till ni andra, njut av de små liven i magen!