• Solros78

    Vi som är gravida igen efter mf - bf sommaren/ hösten -14

    Hoppas några vill älta oro och nojor och förhoppningar och förväntan här!

  • Svar på tråden Vi som är gravida igen efter mf - bf sommaren/ hösten -14
  • Solros78
    sowe81 skrev 2014-01-01 22:18:57 följande:

    Jag hoppas få komma med här snart. Bim 11-13/1 typ smile1.gif


    Välkommen då!
  • Anonym (Lilla jag)

    HEJ!
    Nu har jag hittat hit! Hoppas även fler hittar!

    Tjingeling,

  • Solros78
    Anonym (Lilla jag) skrev 2014-01-14 15:07:47 följande:

    HEJ!
    Nu har jag hittat hit! smile1.gif Hoppas även fler hittar!

    Tjingeling,


    Välkommen! Här får man älta sina nojor hur mycket man vill!
  • Patricia4

    Hej

    Jag hittade hit oxå!

    Är i v. 7+4 och haft bruna små flytningar. Hade tid hos läkare idag och fick de ett litet hjärta slå :) det var jättekul i en timme för sedan dess har jag blödit. Är jätteorolig !!! Hoppas det bara är vul som retade livmodertappen! Fick MA iv.8 22 nov och plussade på en gång. Det här är ju vår mirakelbebis..! Är så rädd!

  • Solros78
    Anonym (Lilla jag) skrev 2014-01-14 15:07:47 följande:

    HEJ!
    Nu har jag hittat hit! smile1.gif Hoppas även fler hittar!

    Tjingeling,


    Hur långt är du gången?
  • Solros78
    Patricia4 skrev 2014-01-14 15:42:26 följande:

    Hej

    Jag hittade hit oxå!

    Är i v. 7+4 och haft bruna små flytningar. Hade tid hos läkare idag och fick de ett litet hjärta slå :) det var jättekul i en timme för sedan dess har jag blödit. Är jätteorolig !!! Hoppas det bara är vul som retade livmodertappen! Fick MA iv.8 22 nov och plussade på en gång. Det här är ju vår mirakelbebis..! Är så rädd!


    Välkommen! Ja jag kan mycket väl tänka mig att vul kan reta. Jag gjorde vul i lördags och det gjorde rätt ont när läkaren letade tunt med kameran, antar att den gick emot livmodertappen då och är den känslig kan det nog lätt blöda.

    Jag har haft små bruna blödningar i fredags och igår så jag är i princip inställd på mf igen... Hade dessutom ett gravtest som bara visade 2-3 veckor i vecka 5+5, alldeles för lite.
  • Patricia4

    Hoppas du har fel! Vi har haft vårt ju!

    Ända sen mitt MA hatar jag digitala... Har inte ens testat med en sån denna graviditet. Skapar bara en massa extra oro..:/ hoppas ditt pyre växt till sig till nästa vecka!

Svar på tråden Vi som är gravida igen efter mf - bf sommaren/ hösten -14