• scrapparlotta

NicerDicer fast billigare modell??

www.tvins.com/products/nicerdicer/nicerdicer.php

Skulle vilja ha en sån här.....Nicer Dicer Plus. Men fasiken....600 kr....dyrt!! Har letat på netonnet och elgiganten om det finns nåt liknande som är billigare, men inte hittat. Nån som vet om det finns nån liknande som är billagare? Nån som har denna Nicer Dicer? Är den bra i så fall?

Det är såå tråkigt att stå coh göra sallad, och skiva grönsaker och sånt...Denna ser smidig ut.

• Svar på tråden NicerDicer fast billigare modell??
  • fiori84

Jag har nicer dicer plus och den är värd varenda krona! Med frakt och allt blev det lite över 800 vilket jag tycker den är värd med tanke på hur det har underlättat mitt liv. Jag hatar att skära och tärna grönsaker och sallad osv nu är inget jobbigt, det tar bara några sekunder att göra det som tog kanske 5 min el mer förut.

Alla vackra är inte goda men alla goda är vackra
  • Frontline
    fiori84 skrev 2014-01-01 13:06:01 följande:
    Jag har nicer dicer plus och den är värd varenda krona! Med frakt och allt blev det lite över 800 vilket jag tycker den är värd med tanke på hur det har underlättat mitt liv. Jag hatar att skära och tärna grönsaker och sallad osv nu är inget jobbigt, det tar bara några sekunder att göra det som tog kanske 5 min el mer förut.
    Låter dyrt med tanke på att man kan få den för 554:- till 599:-  inkl frakt på många sidor på nätet...

www.halens.se/elektronik-hushallsmaskiner-matlagning-369/matberedare-nicer-dicer-plus-089631
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • scrapparlotta
    Frontline skrev 2014-01-01 13:11:03 följande:
    Låter dyrt med tanke på att man kan få den för 554:- till 599:-  inkl frakt på många sidor på nätet...

www.halens.se/elektronik-hushallsmaskiner-mat...
    Men jaa.....den finns på andra ställen med Tack!! Ska ut och söka om den finns ännu billigare Ska ju försöka börja mitt nya liv nu med mer grönsaker och sallader. Perfekt med denna då ju :)
  • fiori84

Det hade jag missat tyvärr men jag har inget emot att betala 800 för den då den verkligen gör sitt jobb.

Alla vackra är inte goda men alla goda är vackra
  • Frontline
    scrapparlotta skrev 2014-01-01 13:20:03 följande:
    Men jaa.....den finns på andra ställen med Tack!! Ska ut och söka om den finns ännu billigare Ska ju försöka börja mitt nya liv nu med mer grönsaker och sallader. Perfekt med denna då ju :)
    Vart lite sugen på en sådan med Tungan ute

Hittade denna här för 399:- plus 59:- i frakt så totalt 458:-
    Hojta till om du hittar en billigare Skrattande

collect.se/Nicer-Dicer-plus-billigast
  • Frontline
    Frontline skrev 2014-01-01 13:25:19 följande:
    Vart lite sugen på en sådan med Tungan ute

Hittade denna här för 399:- plus 59:- i frakt så totalt 458:-
    Hojta till om du hittar en billigare Skrattande

collect.se/Nicer-Dicer-plus-billigast
    Fasen fanns ingen i lager Rynkar på näsan
  • Frontline
    scrapparlotta skrev 2014-01-01 13:28:05 följande:
    Jo men jag kunde beställa den....tog jag den sista då?
    Haha det är möjligt att du gjorde för mig stod att produkter markerade med *** finns inte tillräckligt många i lager av så jag kan inte ens gå till kassan...

Jaja bara att vara med om den kommer in igen Tungan ute
  • scrapparlotta
    Frontline skrev 2014-01-01 13:31:16 följande:
    Haha det är möjligt att du gjorde för mig stod att produkter markerade med *** finns inte tillräckligt många i lager av så jag kan inte ens gå till kassan...

Jaja bara att vara med om den kommer in igen Tungan ute
    Nä fick i mailet nu att den var slut.....konstigt. Jaja, hallens var ju billigare med....
Svar på tråden NicerDicer fast billigare modell??