• scrapparlotta

NicerDicer fast billigare modell??

www.tvins.com/products/nicerdicer/nicerdicer.php

Skulle vilja ha en sån här.....Nicer Dicer Plus. Men fasiken....600 kr....dyrt!! Har letat på netonnet och elgiganten om det finns nåt liknande som är billigare, men inte hittat. Nån som vet om det finns nån liknande som är billagare? Nån som har denna Nicer Dicer? Är den bra i så fall?

Det är såå tråkigt att stå coh göra sallad, och skiva grönsaker och sånt...Denna ser smidig ut.

• Svar på tråden NicerDicer fast billigare modell??
  • inze

Jag har också varit sugen på en och när jag såg i den här tråden att den fanns på lite olika ställen kollade jag på ebay och den fanns ju även där - billigare än här:
    http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=Nicer+Dicer+Plus&rt=nc&LH_BIN=1

Ca 125 kr kr inkl frakt från Kina (men kanske med risk för tillägg när den levereras)
    Eller knappt 200 kr från England (och då ska det inte tillkomma några avgifter eftersom det från EU)

• Sephrenia89

Jag har en nicerdicer.. jag sparade ohyggligt mycket tid med den så jag är nöjd.

• scrapparlotta

Japp, har fått hem min nicer dicer nu och jisses så bra den var. Snacka om att man sparar tid Går ju hur fort som helst att göra en sallad och potatisklyftor och sånt :)

• Sephrenia89
    scrapparlotta skrev 2014-01-07 21:10:21 följande:
    Japp, har fått hem min nicer dicer nu och jisses så bra den var. Snacka om att man sparar tid Går ju hur fort som helst att göra en sallad och potatisklyftor och sånt :)
  • Mamma till två gullegrisar
    scrapparlotta skrev 2014-01-07 21:10:21 följande:

Var beställde du ifrån?
  • oraklet från delphi

Men vissa påstår att när de visar den på reklamkanaler så har de förkokt potatis och andra hårda grönsaker rotsaker så det ska se lättare ut men det stämmer alltså inte?? Är den verkligen så effektiv? ☺

• scrapparlotta
    Mamma till två gullegrisar skrev 2014-01-09 07:53:01 följande:

Var beställde du ifrån?
    Jag hittade den lite billigare på Hallens och beställde därifrån, blixtsnabb leverans.

Ja den är jätte enkel, det jag kan störa mig på lite är att jag vill ha långa morotsstavar då jag tycker det är jättegott att dippa såna på kvällar och så. Men det går inte att få dom så långa, för då viker sig moroten. Men ska man göra sallat, skiva grönsaker, fruktsallad eller sånt....Skitsmidig!!
  • Mamma till två gullegrisar

Vilka tillbehör fick du ? Fick du den man river t ex ost och choklad med?

scrapparlotta skrev 2014-01-09 08:29:53 följande:
    Jag hittade den lite billigare på Hallens och beställde därifrån, blixtsnabb leverans. Ja den är jätte enkel, det jag kan störa mig på lite är att jag vill ha långa morotsstavar då jag tycker det är jättegott att dippa såna på kvällar och så. Men det går inte att få dom så långa, för då viker sig moroten. Men ska man göra sallat, skiva grönsaker, fruktsallad eller sånt....Skitsmidig!!

Svar på tråden NicerDicer fast billigare modell??