bondmoran punkt nu skrev 2014-01-10 00:40:00 följande:
Det tycker jag absolut att ni ska göra!!! Fördelen med att hyra bil är ju att man inte kommer en hel busslast samtidigt. Vi var nästan själva vid saltvattensjöarna och vid "blå ögat" var vi HELT själva. (förutom vid ett tillfälle när en hel busslast stod och stirrade på oss när vi plaskade omkring,.. haha
Men sedan åkte de igen och vi kunde mysa vidare i flera timmar utan att se en enda kotte.
Om ni hyr bil så åk in på massa konstiga "vägar" eller helt enkelt åk ut rakt ut i ingenstans och ni kommer garanterat att hitta något kul Kolla gärna filmen jag lade in på bilresan, JÄDRAR vad det skumpade!! och då åkte vi ändå på en så kallad "väg".
Missa inte att luncha på Sal Beach Club om ni ska vara i Santa Maria. De har bra mat till bra pris och kanontrevlig personal!!
Jag önskar att vi hittat det tidigare.
Och glöm inte smörja in er? pust! Solen tar som attan även om man inte känner det på grund av att det fläktar skönt hela tiden.
Kram
Bondmoran
Åh, så härligt det låter! Insåg när jag tittade in på din blogg att jag redan hade läst alla inlägg från Kap Verde redan innan vi bokade resan! Det var en av anledningarna till att vi vågade boka!

Tack för alla dina bra tips!!