Har dina barn converse?
Har dina barn converse? Om tex. Bara ett av barnen har det kan du svara ja. Kmr ihåg att det var modernt när jag var yngre och jag har fortfarande sånna skor på mig!
Har dina barn converse? Om tex. Bara ett av barnen har det kan du svara ja. Kmr ihåg att det var modernt när jag var yngre och jag har fortfarande sånna skor på mig!
Nope, mina barn vägrar. Säger att man får ont i fötterna av dom. Dom vill mycket hellre ha bekväma skor och det kan man ju inte klaga på…
Nej det har dom inte. Dom skorna är MÖRDARE för fötterna. Noll stöd och platta som plankor. Vill att mina barn ska ha bra skor på fötterna. Dom bryr sig inte så mycket om skorna heller. Dom är 6,5,snart 3 och 9mån.
Nej, hon hade ett par tidigare, de var jättebra för motivationen att lära sig knyta skor Men sedan hon växte ur dem har hon inte fått nya, de är inte speciellt sköna. Jag har iofs hört en del som köper en större storlek och lägger in mer fotriktiga sulor, då kanske de funkar.
Nej, hon tycker inte att dom är sköna.
Ja, alla mina tre barn har Converse. Jag o min man har också.
Nix. De har vanliga gympaskor - fast just nu har de förstås vinterskor.
Japp, båda två. Används sällan, men jag tycker dom är så snygga. Jag själv har fejk.
Nej, plattformsspelet sonen får ont av dylika.
Plattformsspelet = plattfotade. Ajfån ...
Har ja, använder mycket sällan (bara äldsta har de andra bryr sig inte)