• Amandi01

    Sambon längtar efter barn

    Jag trodde aldrig att jag skulle hamna på denna sidan igen, men livet tar med en på underbara äventyr!
    Min stora kärlek längtar efter ett gemensamt barn fruktansvärt mycket! Det gör jag med, men jag tänker för mycket samtidigt. Vi ska gifta oss i maj och vill ha den dagen där jag kan känna mig fin inför honom, men han vill att vi ska börja försöka nu. Han är ledsen över att jag ger det som en anledning till att vänta, samtidigt tänker jag väl innerst inne på att jag också väldigt gärna vill lägga p-pillerna nu..vi vill ju detta båda två.
    Vi har 2 barn vardera sedan varsitt tidigare förhållande och dom har vi varannan vecka.

    Finns här någon som varit i samma sits? Är jag fånig som har bröllopet som ursäkt? Jag vill inte se honom vara ledsen mer..


  • Svar på tråden Sambon längtar efter barn
  • Momalicious

    Jag hade väntat. Är väl kul att känns sig vacker och veta att man slipper krämpor från en graviditet. Dessutom kan det ju vara trevligt att kunna skåla i champagne eller liknande. Fem månader är ju inte så länge att vänta. Men givetvis, vill ni båda så kör på.

  • Evm

    Jag hade också väntat. Inte pga utseende utan för att det är så kort till maj att du kanske faktiskt inte mår bra. Inte så kul att vara fultrött och illamående på sitt bröllop.

  • Augusti82

    jag hade också väntat. Och anledningen du ska ge är för att du vill ha en bra hälsa då. tänk om du får en hemsk graviditet där du spyr konstant hela tiden osv? Inget man vill ha ett bröllop med!

Svar på tråden Sambon längtar efter barn