Inlägg från: Anonym (bitter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bitter)

Varning

Som rubriken antyder vill VARNA er alla kvinnor och tjejer för att träffa en frånskild man med ett eller flera barn han har delad vårdnad om. Vilken pärs behöva anpassa sig totalt efter ungar du inte har ett naturligt band till än mindre kärlek, se de utlovade barnfria kvällarna gå upp i rök "för nu vill lille Kalle komma hit barnens bästa går alltid före eller är du total egoist?" osv osv. NÄ FY F_N ALDRIG MER.

• Svar på tråden Varning
  • Anonym (bitter)
    Lilje skrev 2014-01-02 18:10:28 följande:
    Funkade bra för mig, vi har båda barn från innan och vet vad det innebär. Lösningen för oss var att inte flytta ihop och leka kärnfamilj, men leva som särbos, vilket är perfekt på alla sätt. Vill jag inte förhålla mig till andras barn stannar jag hemma. :)
    Inte så lätt när barnen är hos pappan en majoritet av tiden av olika anledningarRynkar på näsan
  • Anonym (bitter)

Han har den inställningen att sätter man inte alltid barnens behov främst och de ska ha sin vilja igenom och speciellt då skillsmässobarn för dom är det extra synd om så är man en dålig människa. Men nu har jag äntligen insett att det här var inte vad jag sökte i en kärleksrelation!
  • Anonym (bitter)

Jag o mannen ska göra ett nytt försök. Jag ska respektera hans kärlek till barnen o (som jag alltid gjort) behandla barnen vänligt och han ska vårda och värna vår egentid är det sagt. Hoppas vi löser det...

Svar på tråden Varning