• Anonym (bitter)

Varning

Som rubriken antyder vill VARNA er alla kvinnor och tjejer för att träffa en frånskild man med ett eller flera barn han har delad vårdnad om. Vilken pärs behöva anpassa sig totalt efter ungar du inte har ett naturligt band till än mindre kärlek, se de utlovade barnfria kvällarna gå upp i rök "för nu vill lille Kalle komma hit barnens bästa går alltid före eller är du total egoist?" osv osv. NÄ FY F_N ALDRIG MER.

• Svar på tråden Varning
  • Anonym (inte bitter)

Naaw, snuttan då. *klappar på huvudet*

• Lilje

Funkade bra för mig, vi har båda barn från innan och vet vad det innebär. Lösningen för oss var att inte flytta ihop och leka kärnfamilj, men leva som särbos, vilket är perfekt på alla sätt. Vill jag inte förhålla mig till andras barn stannar jag hemma. :)

• Anonym (bitter)
    Lilje skrev 2014-01-02 18:10:28 följande:
    Funkade bra för mig, vi har båda barn från innan och vet vad det innebär. Lösningen för oss var att inte flytta ihop och leka kärnfamilj, men leva som särbos, vilket är perfekt på alla sätt. Vill jag inte förhålla mig till andras barn stannar jag hemma. :)
    Inte så lätt när barnen är hos pappan en majoritet av tiden av olika anledningarRynkar på näsan
  • Anonym (Vet hur det är)

Jag har själv en gång träffat en man med två barn.
    Jävlar i min lilla låda ett sånt hemskt liv vi hade...
    Det blev bara värre och värre.
    Bägaren rann över så jag flyttade med våra gemensamma barn!

ALDRIG mer en karl med barn sen förut!

Men jag vet fan inte om jag vill ha någon karl alls längre.
    Mår gott med mina småkarlar :)
    (mina söner alltså)

• nymedlem

Eftersom mitt senaste ex hade två underbara bonusbarn så säger jag precis tvärtom.

Jag kommer aldrig mer träffa en man som INTE har tidigare barn. Tycker det är superkul med mannens barn och dom har berikat mitt och mitt barns liv enormt mycket.

"Våra barn" är fortfarande bonus syskon även om pappan och jag inte lever ihop längre.

Tror mycket handlar om ens egen inställning och eftersom du hade förväntat dig en massa barnfria kvällar med en pappa så förstår jag att du blir besviken.

Men bra att du lämnade och vet att du ska akta dig för pappor fortsättningsvis.

• Anonym (Frågande...)

Skulle det vara värre att vara kvinna och träffa en man med barn, än att vara man och träffa en kvinna med barn? I dagens samhälle så ser många fungerade förhållanden ut så med "mina, dina och våra barn".

Tycker synd om dej TS om du skulle träffa ditt livs kärlek och inte vill satsa på förhållandet, bara för att han har barn sen innan... 

Har du barn själv? 

• Anonym (förstår dig)

Men vem vill vara nummer två för sin partner? Aldrig få tid tillsammansmed honom? Inte jag i alla fall.....Kommer aldrig mera at välja en man som har barn sedan innan om det så betyder att jag lever ensam resten av livet. Hellre det än ensam i ett förhållande...

• Anonym (Citrustjejer...)

Det här var det bittraste, citrusfärgade tråd jag läst på länge :) En partner för mig betyder allt, jag kommer ju att leva ihop med den personen i hela mitt liv, inte mina barn. Jag ÄGER inte mina barn men de är det bästa familj jag har för livet. En partner kan ju sluta vara familj med en. Många tjejer däremot måste "äga" personer, i första hand deras barn, sen partner.... Som tur är finns det ju gott om andra tjejer som inte är så osäkra, omogna, "Me, myself and I" fostrade egosar som tävlar med små barn om uppmärksamhet... osexigt och inte alls lockande... "keep on doin´ it and you´ll end up doin´it alone..." kram på er o bye era citrusar... :)

Svar på tråden Varning