• Lilje

Varning

Funkade bra för mig, vi har båda barn från innan och vet vad det innebär. Lösningen för oss var att inte flytta ihop och leka kärnfamilj, men leva som särbos, vilket är perfekt på alla sätt. Vill jag inte förhålla mig till andras barn stannar jag hemma. :)

• Lilje
    Anonym (bitter) skrev 2014-01-02 18:16:41 följande:
    Inte så lätt när barnen är hos pappan en majoritet av tiden av olika anledningarRynkar på näsan
    Då kan ni ju träffas när dom inte är där om du har svårt för barnen. Längtan gör kärleken ännu bättre. :)
  • Lilje

För mig personligen är barnlösa definitivt andrahandsortering. Jag vill inte behöva försvara mig om jag ställer in pga barnen, eller redan har käkat när vi går ut och han vill äta. Jag vill inte ha något press på mig om flera barn, eller behöva hantera svartsjuka för att han faktisk inte är mitt prio ett i alla lägen. Jag föredrar män som lik mig har ansvar andra väger och förstår vad det innebär, båda nu och senare i livet. Och som förstår den där alltomfattande kärleken man kan känna till människorna man själv har skapat och format.

Svar på tråden Varning