• nymedlem

Varning

Eftersom mitt senaste ex hade två underbara bonusbarn så säger jag precis tvärtom.

Jag kommer aldrig mer träffa en man som INTE har tidigare barn. Tycker det är superkul med mannens barn och dom har berikat mitt och mitt barns liv enormt mycket.

"Våra barn" är fortfarande bonus syskon även om pappan och jag inte lever ihop längre.

Tror mycket handlar om ens egen inställning och eftersom du hade förväntat dig en massa barnfria kvällar med en pappa så förstår jag att du blir besviken.

Men bra att du lämnade och vet att du ska akta dig för pappor fortsättningsvis.

• nymedlem
    Anonym (förstår dig) skrev 2014-01-02 22:09:45 följande:
    Nej livet är för kort för att slösa sin tid på människor som inte förstår att sätta värde på det som de har i sin närhet. Kanske det går upp et ljus sen när barnen är stora och de endast levde för sina barn. Då är de ensamma.... 
    Gör väl inget. Dom kan ju alltid träffa en partner då.
  • nymedlem
    Anonym (förstår dig 2) skrev 2014-01-03 10:53:26 följande:
    Hej TS

förstår dig, min kompis var sty pappa i 8 år och tog hand om dem och gift sig med mamman till barnet.

Sen blev det skilsmässa och nu vill ju inte barnen ha med honom att göra och han ångrar sig så mycket då hon har träffat en ny och han vill nu har egna barn men känner att då måste ha träffa en yngre och det är han inte pigg på och liksom varför slösa jag mitt liv där i 8 år och bytt blöjor med mera
    Hur bra var relationen mellan honom och barnen under dessa 8 år?

Mitt ex var styvpappa åt mitt barn i 5 år. Det är slut mellan mig och exet, men mitt barn och exet har inte "gjort slut" utan träffas fortfarande.
  • nymedlem
    Anonym (fullt naturligt) skrev 2014-01-03 21:25:23 följande:
    Jag känner inga föräldrar som inte tycker att barnen är det viktigaste av allt. Jag känner heller inga föräldrar som sörjer över att de blivit nerpetade till andra plats när barnen kommer. För de flesta är väl det fullt naturligt.
    Det är så det SKA vara anser jag och alla jag känner som har barn! 
Svar på tråden Varning