Varning
Som rubriken antyder vill VARNA er alla kvinnor och tjejer för att träffa en frånskild man med ett eller flera barn han har delad vårdnad om. Vilken pärs behöva anpassa sig totalt efter ungar du inte har ett naturligt band till än mindre kärlek, se de utlovade barnfria kvällarna gå upp i rök "för nu vill lille Kalle komma hit barnens bästa går alltid före eller är du total egoist?" osv osv. NÄ FY F_N ALDRIG MER.
Skulle jag rekommendera enbart utifrån mina upplevelser hade det låtit ungefär såhär:
Jag vill rekommendera alla barnlösa kvinnor att träffa en man som redan har barn! Det bästa jag gjort av många anledningar. Jag "fick" en dotter som jag älskar innerligt. Jag fick veta hur min man var som pappa innan vi skaffade gemensamma barn. Under min graviditet, förlossning o närmaste tiden efteråt kunde han ge mig extra stöd eftersom han gjort allt en gång tidigare. Mina barn har fått en syster som älskar dem innerligt o som de praktiskt taget dyrkar :)
Tänk så olika det kan vara ;)
Att skriva om SITT förhållande o problemen med det är en sak. Att berätta om varför ERT förhållande inte funkade är en sak. Men att varna ALLA tjejer för ALLA män med barn känns lite - tja, inskränkt helt enkelt..