Bo på gatan!
Mycket. Du vet ej vår situation så svårt för dig att förstå.
Mycket. Du vet ej vår situation så svårt för dig att förstå.
Jo de ha vi räknat med att vi få de mista, men vi ha redan lagt undan 4000kr som vi fick i julklappspenar, sen få vi ärva barnvagn, kläder osv, så vi har redan de mesta om man säger så, men vi sparar för fullt :)
Bra att uttala sig då du inte vet situationen. :) bara för att man ha dålig elonomi betyder inte de att barnet får en dålig uppväxt! Vi fixar de! Man behöver inte va så dum att man lämnar släkt och vänner. Man kan fixa de ändå, iaf vi! Sen om du intr fixade de, synd om dig men det gör vi! Viljan finns, och alla omkring oss ställer upp.
Vi söker gör fullt! :)
Det var ej planerat! :) men skulle de hända att jag blev gravid trots kondom och p-stav så alulle vi ej göra abort. :) nej.
Du är i nästan samma sits som mig då :) Men jag är med i ungdomsgaranti så du är inte för gammal :) tro de är tills man är 25 år elr nått :) Ja precis, vi spara pengar för fullt & söker även jobb som galningar, ringer företag på företag! :) så nog fixa man de nog! :)
Tycker du ska hålla igen munnen om du inte ha nå bättre å säga.
Är i v6 just nu :) gå snart in i v7 :)oj det är starkt jobbat! :) bor just nu hos föräldrarna men vi vill ju som sagt flytta hemifrån, så vi ska försöka hitta nå jobb & söka boende :) Om inte så ha vi en lägenhet som stå tom i sambons mormor hus om det skulle krisa sig riktigt :) men boende hoppas jag inte ska va några problem. :) precis! Helt rätt! :) vart är du ifrån? :)
Men herregud, MAN FIXAR DET BARA MAN VILL!!! Jag ska väl föfan inte gå arbetslös hela livet!
Ja de känns skönt! :) Men vi kommer nog söka annan lägenhet under tiden vi bo där! :) Den är en 1 1/2, men iaf nånting :) Ne man vill ju som ha eget krypin då de börja närma sig :) å helst då bebisen kommit ut :) Själv bor jag i norrland, i örnsköldsvik :)
Jo vi kommer ta den så länge :) ja de är en 1 1/2:a :)
Jo kanske de, ska nog fara in och kolla upp allt sånt idag så man vet! Jag vet att man få ungdomsgaranti av af, men ha ingen aning om man få nå av försäkringskassan :)
Haha men tyck va du vill, tar inte åt mig av dig. Säg att jag är omogen. Men desamma säger jag. Att du ens öppnar mun å fortsätter gnäller på mig, kommer aldrig ändra mina val här i livet. Man lever bara en gång, ha man drömmar, ska man uppleva dom å skita i folket som trycker ner på en.
Klart man blir spydig och otrevlig då alla tro att man inte gör ett jävla skit, alla ba men sök jobb, fixa utbildning, hur kan ni spara ett barn då ni inte ha jobb osv osv! Tycker inte att man ska uttala sig så mycket då man inte vet ett skit om personen, och vad jag och min sambo gjort/försöker göra! Vem vet om vi ha sökt över 100 jobb. Vi planerade inte. Vi ha sökt och söker jobb för fullt. har utbilning och extra jobba! Men folk uttalar sig om så mycket men vet ingenting! Denna tråd startade jag för jag hade frågor, inte för att bli nertryckt!
Men varför alua du inte ba å skriva? Vill inte ha dina åsikter. Du veerka vara en människa som bara söker efter bråk.