Inlägg från: Anonym (Lisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lisa)

Anonyma viktklubben

Hej!

Jag hänger gärna med här! Började igår med att utesluta kolhydrater (eller åtminstone bröd, pasta o.dyl) samt socker. Vill gå ner minst 10 kg.

Startvikt är 68 kg fördelat på ca 169 cm.

Heja oss!

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Victoria) skrev 2014-01-03 12:21:42 följande:
    Hej Lisa!

Det låter smart att utesluta bröd och pasta m.m. Jag ska också minska mycket på kolhydraterna, tror det är sunt för hela kroppen! Jag vill också ner minst 10 kg, har mycket fett på kroppen även om jag kanske är "normalviktig" enligt BMI.

Tror jag också måste få bukt med min stora latsida, jag rör mig alldeles förlite. Det är nog det svåraste, att verkligen komma ut bara på en promenad. Kanske vi kan heja på varandra att få ut våra ändor på motionsspåret  

Måste iväg om en stund men kikar in senare mot kvällen!

Ja, heja oss!

Hej Victoria! Jag har en ryggskada som gör att jag inte kan träna ordentligt, jättetrist! Sjukgymnastik och långsamma promenader är vad jag kan utföra

Däremot hejar jag på din/er träning! Nu jäklar!
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Victoria) skrev 2014-01-04 14:29:24 följande:
    Jag mår jättekonstigt idag. Kan det bero på att jag inte åt något socker i form av godis igår?! Känner mig nästan lite sjuk. Jag hoppas att det bara är "avgiftning" och att det går över om några dagar. Får bli en kopp kamomillte nu och lite läsning :) Min sambo ska göra kanelbullar sen med vår son och hans kompis som kommer senare i e.m. Får väl se hur det kommer gå att motstå................... Ge mig styrka säger jag bara!

Känner igen mig! Jag sa till min sambo idag att det känns nästan som att jag har någon slags fysisk ångest. Det känns oroligt och obehagligt i kroppen och det är inte något jag känner igen så jag antar att kroppen saknar socker. Obehagligt!

Dag tre och minus 1 kg (tjuvkikat), vet ju att det är vätska men det är kul att det händer något

Hur gick det med motståndskraften?
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Victoria) skrev 2014-01-04 21:18:11 följande:
    Jag måste tacka för att ni skrivit här ikväll, annars hade jag suttit nergrävd i ostbågspåsen vid detta laget Nu känns det bättre och nya tag imorgon!

Toppen!
Svar på tråden Anonyma viktklubben