Inlägg från: Anonym (Elin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elin)

Anonyma viktklubben

Anonym (IA) skrev 2014-01-13 15:15:53 följande:
    Å, tack! Just BH är ett stort bekymmer, som ofta stoppar mig från att röra på mig. Har aldrig hittat någon i min storlek, och undrar lite om en BH utan bygel verkligen klarar av att hålla lite större byst på plats om man tänker sig exempelvis springa?

Jag brukar alltid ha bh utan bygel och en sporttop över men den jag köpte nu, en Swegmark Active räcker! Jag är helt förundrad! Nu vet jag iofs inte hur stor byst du har. Jag drar 95 E.
  • Anonym (Elin)
    Anonym (Elin) skrev 2014-01-13 15:05:28 följande:
    Jag måste bara tipsa om en sida som har sport-bh i större storlek. Jag har alltid haft svårt att hitta någon som passar som inte kostar en förmögenhet men på www.timarco.se hittade jag i min storlek. De har fri frakt på allt dessutom.

Jag använde rabattkoden W13SE oxå. ;)
  • Anonym (Elin)

Aj! Jag har sån träningsvärk. Typ överallt utom i armarna. Gick dessutom en powerwalk på 4,6 km igår kväll. Om några timmar är det dags för gymmet. Var såååå nära att trycka i mig några After Eight igår men jag hejdade mig. Men jag är fortfarande bra sugen. :(

• Anonym (Elin)
    Anonym (87,4) skrev 2014-01-14 08:16:05 följande:
    Tackar, det var precis den motivationen jag behövde för att håla motivationen på topp. Och det känns bra att ha lite support här, ska tänka på det när britterna börjat erbjuda sitt goda öl... Pizzan är superenkel,att göra, har gjort den hemma några gånger. Man behöver libanesiskt flatbröd, jag köper mitt på Willys. Sen gör man en pizza som vanligt brödet, min hade tomatsås, lök, feta och färsk spenat. Sen vek jag brödet på hälften, som om man gjorde en calzone, och gräddade i 5-6 minuter på 200 grader. Funkar bäst med toppings som inte behövde så mycket tid i ugnen för att bli varma.

Det där lät inte helt fel! Måste testa någon gång!
  • Anonym (Elin)

Tjock rullstolskörare - Vilken grym viktnedgång sen September! Jag tror absolut att du kommer att rasa i vikt om du håller dig till de kalorier/dag du bör äta.

Det var någon som eftersökte stegräknare. Hittade en på Sportamore som kostar 179 kr. Kan det vara ngt? De har även fri frakt. www.sportamore.se/m/produkt/silva-ex-plus-uni

• Anonym (Elin)

Mammakropp - Jag har läst någonstans att många ser sina dåliga matdagar som nederlag och har dåligt samvete för det flera dagar, vissa ger till och med upp. Men man ska inte se det så. Man är inte mer än mänsklig. Dagen efter är en ny dag med nya möjligheter. De var här och hämtade våra köksluckor igår för lackering. Med andra ord är hela skafferiet blottat... Jag när äldsta dottern gick ut i hallen moffade jag snabbt i mig fyra punschpraliner. Jag skrev iaf ner det i min app så de kalorierna räknades med.

Om jackan skulle vara lite tight, se det som en utmaning!

• Anonym (Elin)

Idag ingen bra dag. Så nära att ge upp just nu! Irriterad och allmänt less. Inte nog med det, sambon ska iväg och kolla på hockey. Något jag inte missunnar honom men det hade inte gjort något om det var någon annan dag när mitt humör var bättre. Stora tjejen är inne i någon trotsperiod så kvällen kommer nog sluta med att jag ligger i sängen med en påse chips.

• Anonym (Elin)

God morgon! Idag känns det bättre! En natt med bra sömn gör mycket! Sambon fick ta den lilla i natt. Nu har jag precis kommit hem från gymmet.

Brorsans tjej ska springa ett lopp i maj och peppar mig till att hänga på och jag överväger det starkt! Då har jag ju ett datum att kämpa mot. Hon springer milen men jag ska i första hand klara femman. Idag blev det 20 min på crosstrainern (18 min i tisdags) så jag märker ju redan förbättring. Dessutom avverkade jag 8 min på motionscykeln innan eftersom att "min" crosstrainer var upptagen när jag kom.

• Anonym (Elin)
    Anonym (87,4) skrev 2014-01-17 06:49:43 följande:
    Hej på er! Hela konferensen är nu avklarad. Ska bara flyga hem idag. I morgon ska jag väga mig och se vad som hänt. Jag har varit duktig, gått så mycket som möjligt, joggat två gånger, inte ätit något godis eller snacks och ingen alkohol. Frukost och lunch har varit bra men middagarna har varit knepiga men jag har försökt göra så kloka val som möjligt. Men hörni, om jag kan stå emot gratisdrinkar varje kväll och skålar med godis framför näsan varje dag så kan ni fixa det här också! Total nolltolerans är det enda som funkar tror jag, smaka inte ens. Låt det gå några veckor utan snacks och godis, sen kan vi ha typ "lördagsgodis" för oss. Ha en skön helg nu!

Starkt jobbat att motstå alla frestelser!
  • Anonym (Elin)

Victoria - Jag passade på att åka till gymmet direkt när de öppnade, innan sambon åkte till jobbet. Tror jag ska göra det till rutin på fredagmornar.

87,4 - Ikväll var det kalas hos min moster. Tog en burkläsk, drack inte ens upp halva (dricker varken kaffe eller te). Utöver det blev det två kakor. Mitt gamla jag hade ätit upp alla de kakorna (favoriter) plus halva tårtan. Så jag känner mig lite stolt.

Svar på tråden Anonyma viktklubben