Inlägg från: Anonym (Stor.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Stor.)

Anonyma viktklubben

Sen i början av jan har jag minskat 44 cm. Kan dock inte väga mig än, men hoppas på att kunna göra det snart. 

• Anonym (Stor.)
    Anonym (IA) skrev 2014-03-22 16:54:28 följande:

Bra jobbat! Vi har en våg som väger upp till 250 kg. Mannen köpte den över nätet. Går säkert att hitta om du googlar.

Tack.

Har inte tänk på att googla. Tack för tipset, men nu ser jag fram emot att snart kunna stå på 180 kilosvågen. 

• Anonym (Stor.)
    Anonym (IA) skrev 2014-03-22 21:47:04 följande:

Det lär inte dröja länge innan du är på 180, kämpa på så är du snart där! Måste säga att jag är imponerad.
    Tack. {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Stor.)

Tränade 2.5 timme i går o idag. Det gör jag inte om.

• Anonym (Stor.)

Vad innehåller bra kolhydrater?

• Anonym (Stor.)
    Anonym (mammakropp) skrev 2014-03-24 20:45:49 följande:
     Snacka om att vara seg i hjärnan och läste din fråga som vad är bra kolhydrater... Nu fick du ist en hel liten mini kurs i nutritions biokemi. Blev du lika seg av att läsa svaret som jag var när jag svarade så är du förlåten ;) 

Stor vet inte om jag sa det tidigare, men jag är imponerad av ditt målmedvetna kämpande. En nedgång på 44 cm måste märkas. Känner du av det själv?
    Aldrig fel med lite utbildning. Skrattande
    Tack. Ja, jag känner av det. som tex igår. Jag brukar alltid somna på soffan o sova några timmar på dagen. eller så blir det många små stunder där jag nickar till. Men i går så lyckades jag hålla mig vaken hela dagen. 
    En helt otrolig känsla. Jag har sömnapne med o så järnbrist, så det bidrar till tröttheten.

Jag kan sätta mig på golvet o ta mig upp( med stort besvär) o det kunde jag inte.Eller ja, jag ramlade i höstas o det tog väldigt lång tid innan jag lyckades ta mig upp.Nu vaggar jag till o så är jag uppe.

Jag orkar stå upp i duschen hela tiden o måste inte vila efteråt.

Jag upptäcker små saker hela tiden o jag känner livslust. I höstas var jag redo att kasta in handduken.
    Men nu så ser jag fram emot att snart kunna ta mig ut. Solig
  • Anonym (Stor.)
    Anonym (Elin) skrev 2014-03-24 20:05:44 följande:
    Frukt, bär, grönsaker, baljväxter, bulgur, nötter, råris, fullkornsris, fullkornspasta är några exempel. Jag har bytt ut all pasta och ris här hemma till fullkorn. Vi äter sötpotatis istället för vanlig potatis.
    Jag har slutat med bröd,potatis,ris o pasta. Jag äter shirataki nudlar i stället.
    Jag försöker äta efter vv, med visa snedsteg.
  • Anonym (Stor.)
    Flaskpostaren skrev 2014-03-25 08:15:38 följande:
    Förstår inte varför alla tjockisar vill vara anonym! Ju tjockare man är ju mindre anonym är man ju per definition!
    Får nog ge dig en stor kram då du inte verkar må så bra.
    Ha en trevlig dag lilla vännen. {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Stor.)
    Anonym (IA) skrev 2014-03-25 19:48:55 följande:

Jag räknar också, och är noga med att inte överkompensera för cyklingen. Äter nåt litet innan jag åker från jobbet, typ knäckemacka med ägg. Då slipper jag bli tokhungrig och allmänt folkilsken som jag blev första gångerna jag cyklade till jobbet i höstas... Tycker keso drar iväg rätt bra kalorimässigt, och låter jag bli smör blir äggmackan riktigt snål och ändå bra med protein. Idag har jag alltså cyklat drygt fyra mil, och ätit ca 1400 kcal. Är ungefär samma som jag legat på även tidigare. Borde alltså ha utrymme att ta nåt lite till om jag blir hungrig. Men jag är mätt och mår bra, så det känns konstigt att trycka i sig mer än vad som känns behagligt... Får väl köra på ett tag och se hur det utvecklas!
    Härligt! Så inspirerande att läsa. Fortsätt kämpa så får du en härlig utesommar! Vi får hoppas på bra väder :)
    Tack. Det hoppas vi absolut på.  {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Stor.)

I morse skrek inte min våg err längre utan jag kunde väga mig på den.
    Nu väger jag 181.4 kg o har gått ner minst 19 kg sen början av jan.
    Hade tänkt att inte träna idag, har ont precis överallt o har svårt att gå, men det blir iaf en stund på crossen o ev ska jag prova o se om jag kan sitta på träningscykeln. Det är minst 10 sen sist.

Svar på tråden Anonyma viktklubben