• Angel00

Blir så arg! Varför blir det aldrig rätt?

Svensk sjukvård är långt efter när det gäller fertilitet.

Har du kollat upp prolaktin, tsh, T4, och andra fertilitetsrellaterade prover?

Upprepade missfall kan bero på biologiska orsaker som man kan ta reda på om man är villig att läsa på och tänka lite utanför boxen. Svensk sjukvård är tyvärr otroligt fyrkantig när det gäller missfalls-utredningar och hävdar att allt är kromosomfel, dåliga ägg pga ålder och att det är bara att försöka igen. Vilket inte stämmer i många fall.

Vill du läsa mer kan jag rekommendera Fertilitesguiden : www.fertilitetsguiden.com/

Det finns även bra trådar på FL som kan hjälpa dig att hitta i fertilitesdjungeln.

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten! --  www.familjeliv.se/Forum-7-134/m63072249.html

• Angel00

När ingenting hände för oss, så hjälpte det för mig att dyka in i fertilitetsdjungeln och börja själv förstå varför det inte hände något i magen. Ju mer jag lärde mig desto mer kunde jag sätta upp mot arroganta läkare. Den där flinande läkaren som du råkade ut för tycker jag var over the top... De borde tvingas gå någon form av sensitivity träning.

Ge inte upp! Det finns flera i din sits som har lyckats bli gravida. Kom över till Aten tråden så kan flera tjejer ge dig stöd och info om vilka prover du kan begära av din gyn som en början. Glad

Svar på tråden Blir så arg! Varför blir det aldrig rätt?