gravida i Sigtuna?
Hej. Jag bor i sigtuna och väntar mitt tredje barn i juni och ville se om det fanns några andra i mitt område som oxå väntar barn .
Hej. Jag bor i sigtuna och väntar mitt tredje barn i juni och ville se om det fanns några andra i mitt område som oxå väntar barn .
Hej! Jag bor i Märsta o väntar mitt första barn i maj. Känner inte en människa i närheten:) /Rosie
Hej .. Grattis:)))
när är du beräknad?
Vad kul att det är nån annan än jag som väntar ..
kram
Hur gammal e du ? Hur har din graviditet varit hittills? Jag har mått sjukt dåligt men började må bättre i v 12 Tack och lov .
Jag är beräknad till 6/5.. Är 33 år o gift! Jobbar inne i stan men har mått sjukligt dåligt så varit sjukskriven nästan hela grav. Jobbar typ varannan dag nu, är så trött på att bara ligga hemma.. Roligt att prata med någon som bor nära.. Kram
hej. Jag är beräknad till 27 juni. Ska på rul den 6 feb så det ska bli spännande:)
Jag är 29 år och har sambo sen 12 år tillbaka.
Har du bott i märsta länge?
Vad spännande med första barnet..
Jag är så orolig med denna grav mot hur jag varit med tjejerna..vet inte riktigt varför men oroar mig för allt .. kram
Hej!
Jag bor också i Märsta. Är gravid med 1:a och har BF 13/8.
Kul med flera i närheten! Hur går det för er? :)
Hej tjejer!! Även jag bor i Sigtuna, väntar mitt första med min fästman om 17 dagar, bf 21 mars!
Spännande med rul, hur gick de?
Hej! V 32 nu o jag känner mig allt annat än smidig:) var o lyssnade på hjärtat imorse, längtar tills han är ute. Roligt att vi är fler i Sigtuna/Märsta som ska ha barn. Jag känner inte en människa här men ser fram emot föräldrautbildning samt öppna förskolan sen..
Vi går in i 39 på lördag! Och va hos bm igår för jag hade högt under tryck på blodtrycket, så lämnade urin igår och allt såg bara bra ut med både urin, blodtryck och vikt sen fick vi lyssna på hjärtat oxå, min tjej har börjat röra sig mindre så tror hon förbereder sig för att komma ut!
Jag känner knappt inte nån i Märsta/Sigtuna häller men längtar till öppna förskolan för tyckte föräldrarutbildningen va lite mesigt man lyssna mest på en bm!
Har ni alla gått på MVC här i Märsta eller har ni gått/går någon annanstans? Tänkte just på hur föräldrautbildningen är och så.