• Neysie

V 36, följas åt sista tiden?

Har gått 36v nu med barn nr 2 och bara väntar på att något ska hända. Första barnet kom i v 39 och det gick fort så är lite nervös över att det ska gå ännu fortare den här gången. Någon mer som går och väntar, vore kul att följas åt sista tiden. :)

• Svar på tråden V 36, följas åt sista tiden?
  • Ruter

Jag är i v.38 första barnet och väntar fär fullt på att den lille vill komma ut

• Mamma1978

V 35 här , tredje barnet en sladdis :) Har bf 12/2 men kommer snittas ca 1 v innan, hoppas på att tiden dimper ner i brevlådan nästa v så man kan börja nedräkningen ordentligt :)

Cecilia-98 Filip-04 och lillbus BF 140212
  • Pissenisse

V. 37+4 här och står inte uuut! Andra barnet, och hoppas att jag inte behöver vänta allt för länge.. Första kom 2 dagar innan bf.

• Neysie

Hur gamla barn har som redan har barn? Min som blir 18 månader om nån vecka så det blir ganska tätt mellan dom.

Hur har era graviditeter varit hittills?
    Min har gått utan större problem. Var väldigt illamående i början, haft foglossning och nu på slutet har jag extrem trötthet!! Skulle nog kunna sova flera dygn om jag bara fick.

• Pissenisse

Min son är 19 månader så det är väl nästan samma. Jag har verkligen inte njutit, avskyr att vara gravid men detta är sista gången:) hoppas varje dag att det skall sätta igång:)

• Sunnza

V. 37 + 2 tredje barnet :) massor mensvärk, hoppas han kom snart !! :) 

• Neysie

Pissenisse: Jag är inte så förtjust i att vara gravid heller. Man blir så begränsad och det är tufft. Särskilt med en liten hemma som kräver sitt. Tror inte heller jag vill ha fler barn men man vet aldrig..

• Fiskflundran

V 37+ 3, andra barnet. Första är 2 år. Är så otålig så jag blir tokig snart!:) vad kan man hitta på för att tiden ska gå lite fortare?

• Gladabarnensmamma

V. 38+0 idag. De andra är 7, 5 och 2 år gamla. Jag ska på hinnsvepning imorgon, håll tummarna för att det vill starta! Pga min ålder kommer dom sätta igång mig i vecka 39 och det vill jag helst inte vara med om... (de andra föddes naturligt, 40+5, 39+1, 40+1).

• bf2014

v 35+3 idag. andra barnet. min förstfödda är 5,5 år! Gick 16 dagar över tiden med honom och förlossningen tog ca 16 h från första värk. (och var fruktansvärd... vill inte igen!)

Svar på tråden V 36, följas åt sista tiden?