• Benny1957

Skulle du kunna tänka dig att visa upp dig i Chaturbate?

Av en slump råkade jag hamna på en sida som heter Chaturbate där en massa kvinnor, män och par visade upp sig i webcam. Alla verkar vara rena amatörer - från USA främst - och i alla åldrar från 18 och uppåt. Det slog mig att för den som är exibisionistiskt lagd måste detta vara rena paradiset. Man får visa upp sina mest intima delar för hundratalet dreglande åskådare utan att någon behöver känna sig besvärad som om man skulle visa sig naken på stan.

Vad jag inte förstår är hur det hela fungerar. Det finns inga avgifter eller inloggningsuppgifter utan det är bara att koppla upp sig och titta så mycket man vill. Det verkar heller inte finnas några restriktioner på vad man får visa utan de par som "cammar" suger och knullar hej vilt. Ibland slutar det i analsex eller andra varianter. Det finns ett system med "dricks" som man kan betala för en häftig show, men en del har markerat att de enbart gör det som exibisionism och då kan man inte ge dricks alls.

Så nu är min fråga. Finns det någon här på FL som prövat att visa upp sig och hur fungerar det här med dricks. Kan man till och med få betalt för att få sina exibisionistisktiska lustar tilfredställda?

• Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att visa upp dig i Chaturbate?
  • Anonym (tjej)

Måste man visa upp sig? Eller kan man bara titta utan att ha på din egen webcam?

• Benny1957

Nej man behöver inte själv visa upp sig eller ha sin cam inkopplad. Det går bra att bara gå in och titta.

• Anonym (Cam)

Tycker det är oerhört spännande att visa upp min blöta mus men skäms lite efteråt

• Stefan B

Spännande att både se och synas. Har besökt Chaturbate men har inte visa mig själv där....ännu. 

• Anonym (Cam)

Var inne i går igen. Spännande att veta att det sitter hundratals gubbar och runkar medan de stirrar på mig. Har vågat visa ansiktet. Tror inte några från Sverige är inne där...

• Anonym (Hitv)
    Anonym (Cam) skrev 2014-02-06 17:36:58 följande:

Var inne i går igen. Spännande att veta att det sitter hundratals gubbar och runkar medan de stirrar på mig. Har vågat visa ansiktet. Tror inte några från Sverige är inne där...

Uppenbarligen är det ju det.
  • carlf
    Jag har också vatt där inne.
     Synd man inte kan söka på vart folket är ifrån;)
  • starksmak
    Får gärna visa upp dig för mig ;)
  • Anonym (Cam)

Har varit inne igen. Nu har jag skaffat mig en blond peruk, så även om någon från Härnösand skulle kolla tror jag inte de känner igen mig. Känner mig både upphetsad och skamsen på samma gång. Fan, vad hetsande det är att veta att någon ser när jag smeker mig själv....

Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att visa upp dig i Chaturbate?