Skulle du kunna tänka dig att visa upp dig i Chaturbate?
Av en slump råkade jag hamna på en sida som heter Chaturbate där en massa kvinnor, män och par visade upp sig i webcam. Alla verkar vara rena amatörer - från USA främst - och i alla åldrar från 18 och uppåt. Det slog mig att för den som är exibisionistiskt lagd måste detta vara rena paradiset. Man får visa upp sina mest intima delar för hundratalet dreglande åskådare utan att någon behöver känna sig besvärad som om man skulle visa sig naken på stan.
Vad jag inte förstår är hur det hela fungerar. Det finns inga avgifter eller inloggningsuppgifter utan det är bara att koppla upp sig och titta så mycket man vill. Det verkar heller inte finnas några restriktioner på vad man får visa utan de par som "cammar" suger och knullar hej vilt. Ibland slutar det i analsex eller andra varianter. Det finns ett system med "dricks" som man kan betala för en häftig show, men en del har markerat att de enbart gör det som exibisionism och då kan man inte ge dricks alls.
Så nu är min fråga. Finns det någon här på FL som prövat att visa upp sig och hur fungerar det här med dricks. Kan man till och med få betalt för att få sina exibisionistisktiska lustar tilfredställda?