• Anonym (Fattar inte)

hon gav mig ju pengarna!!!

Hej! Min väninna är jättesur på mig, och jag fattar inte varför!
    Jag skulle till Ullared idag. Och min väninna frågade om jag kunde köpa några saker till henne. Visst sa jag, det kan jag väl göra. Då fick jag 1000 av henne, och det är vad det skulle kosta.
    Väl i affären så ångrade jag mig, jag orkade inte köpa sakerna till henne och då tog jag pengarna som jag FÅTT (!!!) av henne och köpte saker till mig istället.
    Och sen när jag berättade det för henne blev hon sur och skrek att det var hennes pengar och hon ska ha tillbaka dom(?!) va?! Vadå hennes pengar? Dom blev mina pengar när hon gav mig dom. I den sekunden blev dom mina och jag ska kunna bestämma om jag ska köpa sakerna hon bad om eller om jag ska lägga pengarna på annat.
    Hur ska jag få henne att fatta att det är hon som har fel, och att hon ska sluta om att be att få tillbaka pengarna? Varför bli så sur ens?

• Svar på tråden hon gav mig ju pengarna!!!
  • Anonym (Fattar inte)
    Tuss 1 skrev 2014-01-05 23:18:33 följande:

Så om du släpper in ngn i ditt hus ger du bort det?!

Vad har det med saken att göra?
  • Petite Chérie
    Anonym (Fattar inte) skrev 2014-01-05 23:25:09 följande:
    Vad har det med saken att göra?
    Men duu, klockan är mycket. Ska inte du till skolan imorgon?
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • MissOrange

TS jag är bombsäker på att du trollar men här får du ditt svar: du har fel hon har rätt. Ge tillbaka pengarna. Man rånar inte sina vänner punkt slut.

• Anonym (Fattar inte)
    Petite Chérie skrev 2014-01-05 23:29:10 följande:
    Men duu, klockan är mycket. Ska inte du till skolan imorgon?
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
    Nej, skolan börjar på onsdag. Men det är OT!!!
  • Petite Chérie
    Anonym (Fattar inte) skrev 2014-01-05 23:37:08 följande:
    Nej, skolan börjar på onsdag. Men det är OT!!!

Gör den? I see.

Låt oss låtsas att du är på riktigt då. Varför stal du din väns pengar?

• Anonym (Fattar inte)
    MissOrange skrev 2014-01-05 23:30:13 följande:

TS jag är bombsäker på att du trollar men här får du ditt svar: du har fel hon har rätt. Ge tillbaka pengarna. Man rånar inte sina vänner punkt slut.

Men vadå rånar? Jag har inte rånat någon. Hon gav mig pengarna. Jag lånade inte heller, då skulle jag ju gett tillbaka dom. Hon bad om att jag skulle köpa sakerna. Sen GAV hon pengarna, då är dom mina och jag var inte tvungen att göra det, det skulle vara en tjänst om jag gjorde det.
  • Anonym (Fattar inte)
    Petite Chérie skrev 2014-01-05 23:38:07 följande:

Gör den? I see.

Låt oss låtsas att du är på riktigt då. Varför stal du din väns pengar?

Jag stal dom inte.
  • Petite Chérie
    Anonym (Fattar inte) skrev 2014-01-05 23:40:12 följande:
    Jag stal dom inte.
    Hur hade du känt om du bad en vän köpa något och hon köpte saker till sig själv istället, för dina pengar?
  • Anonym (Fattar inte)
    Petite Chérie skrev 2014-01-05 23:43:36 följande:
    Hur hade du känt om du bad en vän köpa något och hon köpte saker till sig själv istället, för dina pengar?
    Men sånt gör jag ju aldrig, jag ger inte pengar till någon, även om dom skulle köpa något till mig

Om mina pengar lämnar mig år dom inte mina längre, om det inte är en fråga om att låna pengar
  • Petite Chérie
    Anonym (Fattar inte) skrev 2014-01-05 23:47:24 följande:
    Men sånt gör jag ju aldrig, jag ger inte pengar till någon, även om dom skulle köpa något till mig
    Om mina pengar lämnar mig år dom inte mina längre, om det inte är en fråga om att låna pengar
    Haha, okej Jag hoppas verkligen att du inte är på riktigt.
Svar på tråden hon gav mig ju pengarna!!!