• 113jagvetinte

Förstföderskor juli 2014 Stockholm

Är gravid i v 13+5 med första barnet :) någon mer i Stockholms området?

• Svar på tråden Förstföderskor juli 2014 Stockholm
  • sofha705

NyMamma76: va skönt att ha fått gott svarsbesked!

Fannypack: välkommen!

Och jag fikar gärna någon dag efter jobbet om jag kan komma ifrån jobbet i hygglig tid. :) Jag sitter vid Hötorget så gärna någonstans inne i stan, men är flexibel.

• NyMamma76

Torsdag då? Vid Hötorget? Intill Weekday på Kungsgatan (vid korsningen Drottning/Kungsgatan) ligger ett fik. Inte så spännande men det brukar finnas gott om plats! Om någon vet något annat får ni gärna ge förslag! Jag kan från 16.30 och efter. Ni?

Så för att vara övertydlig: Torsdag 6/2 ses vi och fikar efter jobbet! Kul!

• Ser85

NyMamma76: Så godt å høre at alle prøver ser fine ut! :) Jeg er med på torsdag! Sees da ð???

• 113jagvetinte

Hej allihopa :) jag är gärna med på en fika jag med, har haft fullt upp senaste tiden, jag gifter mig nämligen idag hihi :) må bäst allihopa

• TildaP

Jag kommer på fikat! Kanske inte hinner till halv fem men strax efter. ????

• FrökenAnna

Hej alla! Jag väntar mitt första barn 17/7 och skulle gärna prata och träffa er som är i samma situation :) Jag och min sambo bor i Farsta. Jag hänger gärna med och fikar om jag får :) Slutar 16.30 så jag skulle kunna vara där till 17. //Anna

• NyMamma76
    113jagvetinte skrev 2014-01-29 13:13:39 följande:
    Hej allihopa :) jag är gärna med på en fika jag med, har haft fullt upp senaste tiden, jag gifter mig nämligen idag hihi :) må bäst allihopa

Vad fan??!!?? Haha... Men grattis! All heder till dig som orkat planera ett bröllop mitt i vad vi går igenom! Beundransvärt! Och ett stort GRATTIS!!!!
  • MiniV
    113jagvetinte skrev 2014-01-29 13:13:39 följande:
    Grattis, vad roligt! Hoppas du får en fantastisk dag och att du inte blir helt slut! :)
    FrökenAnna skrev 2014-01-29 14:23:25 följande:
    Hej alla! Jag väntar mitt första barn 17/7 och skulle gärna prata och träffa er som är i samma situation :) Jag och min sambo bor i Farsta. Jag hänger gärna med och fikar om jag får :) Slutar 16.30 så jag skulle kunna vara där till 17. //Anna
    Jag bor också i Farsta!

Kan/orkar inte den här gången, men kanske en annan gång?
  • missis86

Det var ett tag sen jag loggade in så nu har jag missat lite! Jag är hemskt gärna med och fikar, men kan inte torsdag 6/2 så jag får nog passa och hoppas på att få hänga på nästa gång :)

• FrökenAnna
    MiniV skrev 2014-01-25 21:04:54 följande:
    Mitt illamående gick över i v.12 men kom tillbaka i v.15/16, så det där med att andra trimestern skulle vara "lugnare" stämmer nog inte för alla tyvärr...

Vi berättade på julafton, då hade vi gått 12 fulla veckor utan komplikationer. Jag berättade på jobbet för två veckor sedan och nu vet nästan alla (utom mina elever - jobbar som lärare). Men det börjar synas, så snart är det verkligen ingen hemlighet längre! ;)

Jag bor i Farsta.
    Va kul att du också bor i Farsta, och jag såg att du också är lärare! Var jobbar du och vilken årskurs?
    Ses vi inte på fikat på torsdag så springer vi kanske på varandra  i Farsta :)
Svar på tråden Förstföderskor juli 2014 Stockholm