Förstföderskor juli 2014 Stockholm
Är gravid i v 13+5 med första barnet :) någon mer i Stockholms området?
Är gravid i v 13+5 med första barnet :) någon mer i Stockholms området?
NyMamma76: va skönt att ha fått gott svarsbesked!
Fannypack: välkommen!
Och jag fikar gärna någon dag efter jobbet om jag kan komma ifrån jobbet i hygglig tid. :) Jag sitter vid Hötorget så gärna någonstans inne i stan, men är flexibel.
Torsdag då? Vid Hötorget? Intill Weekday på Kungsgatan (vid korsningen Drottning/Kungsgatan) ligger ett fik. Inte så spännande men det brukar finnas gott om plats! Om någon vet något annat får ni gärna ge förslag! Jag kan från 16.30 och efter. Ni?
Så för att vara övertydlig: Torsdag 6/2 ses vi och fikar efter jobbet! Kul!
NyMamma76: Så godt å høre at alle prøver ser fine ut! :) Jeg er med på torsdag! Sees da ð???
Hej allihopa :) jag är gärna med på en fika jag med, har haft fullt upp senaste tiden, jag gifter mig nämligen idag hihi :) må bäst allihopa
Jag kommer på fikat! Kanske inte hinner till halv fem men strax efter. ????
Hej alla! Jag väntar mitt första barn 17/7 och skulle gärna prata och träffa er som är i samma situation :) Jag och min sambo bor i Farsta. Jag hänger gärna med och fikar om jag får :) Slutar 16.30 så jag skulle kunna vara där till 17. //Anna
Det var ett tag sen jag loggade in så nu har jag missat lite! Jag är hemskt gärna med och fikar, men kan inte torsdag 6/2 så jag får nog passa och hoppas på att få hänga på nästa gång :)