vilken är bästa mobilen?
Jag har bara haft enkla,billiga mobiler,men har nu tänkt köpa mig något bättre...
vad ska jag tänka på och vad kostar olika modeller?
Skriv lite om era erfarenheter
Tack på förhand!
Jag har bara haft enkla,billiga mobiler,men har nu tänkt köpa mig något bättre...
vad ska jag tänka på och vad kostar olika modeller?
Skriv lite om era erfarenheter
Tack på förhand!
vi kör enbart android i vår familj och har äntligen fasat ut Iphone. För någon som TS så tror jag att android är lättillgängligare, slipper man ex Itunes. Jag är väldigt nöjd med Samsung Galaxy S3, sonen är nöjd med Sony Xperia Z och maken nöjd med sin LG Google. idag kan man få en Samsung S3 för ca 2300 om man köper den kontant och man kan då köpa smarta kontankort för ca 200 i månaden som ger mycket surf, samtal och sms för pengarna. Jag har Telia abbonnemnag, de är att de är bra fast lite dyra. Sedan är det ibland drygt att vara Under bunden i 24 mån då två år är en förbaskat lång tid. Nu har ICA kört nån Samsung för 1795 inkl ett års Spotify och fri surf, kontantkort från Telia (tror jag). En sån deal är bra då du bara tankar på samtal och sms. Där får du väldigt mycket för pengarna då du får Spotify på köpet, värt 1200 kr. Spotify på telefonen en härlig vardagslyx att unna sig, tycker jag. Nåt sånt är ju absolut värt att hålla utkik efter. Lycka till!
Plöjt igenom många men helt fastnat vid galaxy s4 som är tålig och vattentät. Helt underbar lur
Jag trivdes inte med Itunes och gillade inte precis telefonen heller. Men jag är fullt medveten om att många gillar Iphone och absolut inte kan tänka sig något annat. Sen har jag allmänt svårt för hela hypen kring Apple och den smått religiösa auran kring deras anhängare och produkter. Men jag understryker igen, Iphone är en bra telefon. Android som gränssnitt passar min smak bättre och sen vad gäller märke finns det många varianter. Samsung känns stabila och är framgångsrika vad gäller bildskärmar till datorer och är duktiga på tv. Köpte en Samsung tv denna vecka och känner mig trygg med att det är kvalité som snart är på ingång och likaså känner jag inför Samsungtelefoner. Japp, så är det.
Alltså Android är ett gränssnitt precis som apple har IOS. Det är inget specifikt för samsung. Htc, LG, sony, samsung och de flesta kör med android. Sen Nokia har ex windows i sina telefoner. Har man kläm på Itunes och ex har flera appleprodukter så är det klart att man med all rätt kan trivas förträffligt med det förutsatt att man har teknisk kompetens, förståelse och intresse. Där är ju en liten tröskel där, om man så säger... Jag tycker därför android är tillgängligare, lättare att hantera med ex musiköverföring och jag trivs just nu alldeles utmärkt med samsung som produkt.
Härni... de är grejer det