• Anonym (fotografen)

Jag fotar nakna tjejer - fråga vad ni vill

Det finns många trådar här om "jag är strippa" o " jag är prostituerad", "jag är ....." etc och att man får fråga vad man vill. Nyfikenheten verkar stor ibland, så här får ni chansen att fråga mig som på fritiden extraknäcker lite med modellfotografering, och det är då mestadels naket. Så nu får ni chansen att fråga vad ni vill veta om denna bransch.

• Svar på tråden Jag fotar nakna tjejer - fråga vad ni vill
  • Anonym (fotografen)
    redman skrev 2014-01-11 22:55:13 följande:
    Vilka är det som efterfrågar glamour?
    Finns det ett bra utbud av glamourmodeller? 
    Är det många som vill bli glamourmodell men som inte kvalar in?
    Glamour är ett stort område, så det finns många som efterfrågar det. I mitt fall vänder jag mig i första hand till några ska vi kalla det "herrsajter" som då är inriktade på naket men inget sex. 
    Skall väl inte säga att antalet modeller i Sverige är obegränsat, men det här är inte mitt yrke så för mig har det inte varit någon brist på modeller. SEdan fotar man ju oftast en och samma tjej vid flera tillfällen.
    Kvalar in gör man väl i alla fall för mig bara man inte är överviktig eller alltför underviktig, vill att tjejen skall ha en någorlunda sund kropp. Det har hänt att jag avböjt att fota någon, och då har det varit just av detta skäl. 
  • Glowstick

Har inte fottat på nått år, men va inne på samma spår ett tag.

Jag kombinera foto med konst. Fotta för att ha fina bilder att rita av som konstverk. Och dem jag fotta fick utlop för sitt. Tjejerna/kvinnorna gjorde det ju av olika anledningar. Endel gick igång på det och andra ville ha en fin tavla på sig själv mm.

Jag gjorde det enbart av konsnärligt syfte även om det va eggande ibland. ??

Rita skisser typ denna. Halvklar.

• Anonym (fotografen)

Ja det är ju den sidan av fotandet som är utvecklande o spännande. Bara fota naket för typ utvik blir ju ofta likartat eftersom man ju styrs av vad som efterfrågas men ibland kan man ju få gehör för något nytt eller annorlunda som inte bara andas exponering.

• Anonym (Kille)

Fotade du närbilder på fittan eller hur mycket ser man av deras fitta

• Anonym (julenissen)

Har du fått stånd under en fotografering någon gång? ;)

• Anonym (fotografen)
    Anonym (Kille) skrev 2014-01-13 02:30:50 följande:
    Fotade du närbilder på fittan eller hur mycket ser man av deras fitta
    Är det glamour/utvik så visar tjejerna även fittan, sedan varierar det lite i omfattning och så, men det blir ju alltid några bilder med särade ben. Det blir även närbilder på fittan, man fotar ju i olika poser o så varierar man utsnittet (alltså helfigur/halvfigur/närbilder) och då blir det ofta porträtt, men även ibland närbilder på fitta o bröst. 
  • Anonym (fotografen)
    Anonym (julenissen) skrev 2014-01-13 02:36:56 följande:
    Har du fått stånd under en fotografering någon gång? ;)
    Ska inte säga att jag aldrig fått det, men det är sällsynt. Fotograferingarna handlar just om det, och man är inriktad på allt som hör fotograferingen till, och att modellen är naken är liksom inget konstigt i det hela. Men visst har det hänt någon gång.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (fotografen) skrev 2014-01-13 07:56:47 följande:
    Är det glamour/utvik så visar tjejerna även fittan, sedan varierar det lite i omfattning och så, men det blir ju alltid några bilder med särade ben. Det blir även närbilder på fittan, man fotar ju i olika poser o så varierar man utsnittet (alltså helfigur/halvfigur/närbilder) och då blir det ofta porträtt, men även ibland närbilder på fitta o bröst. 
    Särade ben och bilder på fittan gör mig så lycklig
  • Mag 72

Har du ofta fotat par som vill ta erotiska bilder till sig själva eller tjejer som vill ta sexiga bilder till sin man? I så fall, hur erotiska är de? Kön, sexuella akter, hur grova är bilderna?

Svar på tråden Jag fotar nakna tjejer - fråga vad ni vill