• SL87

Viktväktarna - hur mycket gick ni ner?

Ni som varit med, eller är med, i Viktväktarna, hur mycket har ni gått ner, och hur lång tid tog det? Har ni lyckats hålla vikten när ni slutat? Upplevde ni VV som ett svårt/krångligt koncept/upplägg?

• Svar på tråden Viktväktarna - hur mycket gick ni ner?
  • Mia118

Var med i knappt 6 mån 2012. Gick ner 10kg som inte kommit tillbaka. Nu har jag gått med igen (bara via nätet och app ) tycker det är superenkelt. :)

• Evelina021

21 kg allt som allt.. har visserligen gått upp en hel del nu pga graviditeten men sen när lillan kommit ut så ska jag ta tag i gravid kilona igen :)

• SuzR

Är med nu! Gick med i onsdags,trivs bra med det och håller på att komma in i det så att säga. Jag helammar så får ändå äta ganska mycket!

• alexs mamma

Jag känner iaf 12 st personer både män och kvinnor i olika åldrar som varit med i VV de har alla gått ner rejält i vikt, men tyvärr har alla gått upp igen, till ungefär det de vägde innan någon väger tom mer idag....

• SL87

Jag gick också med i onsdags Suz :)
    Alexs mamma: ojdå, men man får ju se till att fortsätta äta bra när man nått sin målvikt.

• Jojile

Gick med för en vecka sedan och minus 1,5 hittills. Det är bra och någorlunda enkelt men jag har svårt att få till en bra och mättande kost på 29 points. Men det är vara att kämpa på. Tids nog har jag nog fått till det :)

• SuzR

Ni som gick med nyligen, hur mycket vill ni gå ner? Jag har 6 kg..kanske lite till

• SL87

Jag har 19,1 kg för att vara exakt.

• SuzR

Ja det gäller ju att hålla vikten och inse att man kan inte äta 'som förr'. Jag ser vv som en livsstil , att äta allt men inte för mycket. Tycker det är perfekt att lägga upp den mängden mat jag behöver istället för att bara vräka i sig och ösa på mer mat som jag har en tendens att göra och sen bli proppmätt!

• Jojile
    SuzR skrev 2014-01-12 14:58:37 följande:

Ni som gick med nyligen, hur mycket vill ni gå ner? Jag har 6 kg..kanske lite till

För mig är det tio kilo, så åtta kvar. Gud vad lite det ser ut som men det känns som... 110!
Svar på tråden Viktväktarna - hur mycket gick ni ner?