Inlägg från: The past is now |Visa alla inlägg
  • The past is now

Apropå pulversås

Finns inget sånt skit i mitt hem. Vi gör eget...även potatismos! Fattar inte hur man kan köpa pulvermos..Kräks

• The past is now
    Knota skrev 2014-01-14 09:35:32 följande:
    För att det är mat, och det går snabbt.
    Kan inte kalla det för mat tyvärr...men ät ni. Vi gör det inte.
  • The past is now
    Knota skrev 2014-01-14 09:40:45 följande:
    Oavsett vad du anser är det mat.

Precis för dig är det mat, för mig är det skit...Slutade köpa sånt för 10 år sedan...
  • The past is now
    Knota skrev 2014-01-14 09:46:46 följande:
    Eh, jaha? Nu påstår du att de säljer avföring också?
    Ja vet du jag likställer tex pulvermos med avföring/dynga.  Dvs inte människoföda...
  • The past is now
    Knota skrev 2014-01-14 14:19:58 följande:
    Du, det är ganska otrevligt att skriva något sådant. Det är mat, inget annat.
    Hehe, oj så hårt man kan ta saker...ät på du..jag avstår...
  • The past is now
    kaffeamanda skrev 2014-01-14 14:40:38 följande:
    Ja, även om jag inte gillar pulvermos så förstår jag att andra använder det. Men det är ju lite roligt att skratta åt obstinata förståsigpåare också Flört
    Ja det var ju inte jag som började att säga att det var avföring..det spär liksom på mina horn i pannan...

ASG!
  • The past is now
    fluu skrev 2014-01-15 06:11:58 följande:
    De färdiga grejer jag köper är majo, ketchup, ibland senap, ibland chutneys, salsor. Det är just grejer i pulverform(inte bara såser) som jag tycker ser otroligt äckligt ut. Och lukten sen...
    Ofta är jag dessutom allergisk mot dem.
    Min kille lagar all mat så ska vi ha tex salsa så gör vi den själva...senap använder vi inte utan vi tar Dijonsenap. Istället för ketchup tar vi chillisås. Majonnäs köper vi den äkta sorten om vi ska ha för det är lite svårt än att få till.

Men som sagt ALDRIG något i pulverform för det var ju det tråden handlade om...Kräks
  • The past is now
    Knota skrev 2014-01-15 07:27:31 följande:
    Majonäs är iofs skitlätt att göra.
    Hihi, säkert..men för mig skulle det vara svårt..Jag lämnar det till min kille...
Svar på tråden Apropå pulversås