• Thyris

böcker liknande twilight, De utvalda mm som ljudbok på svenska?

söker efter ljudböcker på svenska! Gillar twilight,de utvalda ( cirkeln,eld,nyckeln) , fifty shades osv. Kärlek och romantik med lite spänning /övernaturligt.
    Tips!!?? Har hittat en del, men många är på engelska och finns dom på svenska finns dom inte som ljudbok... Har inte möjlighet och sitta och läsa en bok, har småbarn som sussar i sovrummet och då är det toppen att ha en ljudbok i stället

• Svar på tråden böcker liknande twilight, De utvalda mm som ljudbok på svenska?
  • BCH52

Att de i tid må väckas av Frida Arwen Rosesund! Finns som ljudbok på Adlibris för 74 kr.

• Lady Paraplyh

Beautiful creatures av Kami Garcia och Margret Stohl. Det är första delen i en serie, den påminner om cirkeln serien.

• Thyris

Tack för tips ! Är boken beautiful creatures bättre än filmen? Tyckte filmen var sådär.

• Flisan79

Divirgent serien av Veronica Roth finns vad jag vet bara på svenska (tyvärr, för jag lyssnar hellre på engelska)

• Thyris

Det finns en bok som heter insurgent , är den innan eller efter divergent?

• Flisan79

Alltså, divirgent är första boken. De bör läsas i ordning för annars lär man inte förstå någonting.

Divirgent kommer som biofilm i slutet av året så vill du få lite inblick i vad boken handlar om finns en trailer att titta på.

• Thyris

Åh tack! Började lyssna på fel bok då, fattade noll får skaffa divirgent !

• Thyris

Åh!! Nu håller jag på att lyssna på insurgent , och den är jättebra! Men.... Nu hittar jag inte allegiant på svenska som ljudbok!' Finns den inte än??

Svar på tråden böcker liknande twilight, De utvalda mm som ljudbok på svenska?