• Thyris

böcker liknande twilight, De utvalda mm som ljudbok på svenska?

söker efter ljudböcker på svenska! Gillar twilight,de utvalda ( cirkeln,eld,nyckeln) , fifty shades osv. Kärlek och romantik med lite spänning /övernaturligt.
    Tips!!?? Har hittat en del, men många är på engelska och finns dom på svenska finns dom inte som ljudbok... Har inte möjlighet och sitta och läsa en bok, har småbarn som sussar i sovrummet och då är det toppen att ha en ljudbok i stället

• Svar på tråden böcker liknande twilight, De utvalda mm som ljudbok på svenska?
  • Flisan79

Googlade lite och kunde inte hitta den på svenska. Borde ju komma snart isf.

• Flisan79

Hittade att den svenska versionen skulle komma under våren. Bara att vänta då

• Thyris

Men blä , haha. Näpp, får lyssna på engelska och hoppas man förstår ändå är så otroligt dålig på att vänta

• Thyris

Ok.. Ni som ev läser divergent- serien nu och inte vill veta slutet .... Sluta läsa nu!
    SPOILER!!!!!!

Det är väl då f*n!!!! Hatar hatar hatar när huvudpersonen dör !!! Sånt slöseri med tid :-/ faen vad tråkigt!
    Finns det mer böcker / serier fast med lyckliga slut??!!? Tips mottaget tacksamt :)

• Thyris

Puff puff!! Har idétorka här! Har just lyssnat klart på vampire academy som jag verkligen gillade! Mkt bättre än filmen!! ( 1a boken) tips mottages gärna på fler serier i samma stil !

• Skuld

Du har inte funderat på att lyssna på bra böcker istället?

• Flisan79

Thyris: sen jag skrev senast så har jag lyssnat på all böcker utom den sista i "the maze runner" serien. Gillar dem skarpt. Måste få tag i sista delen :-P

• Thyris

Mazerunner, är det den som går på bio?
    Har börjat lyssna på mortal instruments nu! Hoppas böckerna är bättre än filmen! :)

• Flisan79

Ja precis, den som går på bio nu.

Jag tycker mortal instruments böckerna är 100 ggr bättre än filmen. Filmen blev en riktig flopp och var riktat mot 12 åringar..typ. Tom bolaget som gjorde filmen erkände sitt misstag och insåg att läsarna var väldigt blandade i ålder, framförallt fler vuxna än beräknat.

• Flisan79

Just nu lyssnar jag på "the clockwork angel". Samma författare som mortal instruments och lite av en spinnoff. Tycker Dick än så länge att den är betydligt tråkigare.

• Thyris

Hmm, har lyssnat på första boken i mortal instruments nu, har dom ändrat allt i filmen ?!?stämmer ju knappt någonting!
    Ska börja lyssna på city of ashes i kväll. :) skönt att ha några böcker kvar att lyssna på. Sen får jag lyssna på the clockwork angel och se om den är bra :)

• 2015utmaning

Sagan om Isfolket kan man ju lyssna på, då har man att göra ett tag :)
    Jag har läst böckerna, men det är så värt att lyssna på dom

Svar på tråden böcker liknande twilight, De utvalda mm som ljudbok på svenska?