När blir "pappas kompis" flickvän?
Hur gamla är barnen och hur längesedan separerade/skilde sig pappan från sitt senaste ex?
Hur såg separationen ut och verkar barnen trygga/må bra?
Hur gamla är barnen och hur längesedan separerade/skilde sig pappan från sitt senaste ex?
Hur såg separationen ut och verkar barnen trygga/må bra?
Mitt ex berättade efter första dejten. Men det var för att vi var så säkra och barnen var lite äldre och väldigt trygga i sig själva och i sin relation med sin pappa. Inga problem där alltså.
Barnen är 5,6 & 9. Min kille och fru nummer två flyttade isär i april.
Dem har frågat väldigt ofta på sistone varför dem träffar mig så ofta, eller om vi setts två dagar i rad. Men min kille svarar väldigt undvikan. Jag tycker det är schysstast och ärligast att köra raka rör med barnen.
Vi ser båda en framtid tillsammans där vi på sikt vill flytta ihop. Min kille säger att han vill vänta med att berätta för dem eftersom han är rädd att "misslyckas" igen, efter två skilsmässor.
Oj, han verkar inte vara klar med exfrun tror jag tyvärr. Han tycker det är trevligt att umgås med dig, men har frugan kvar OM hon vill ta honom tillbaka. Det blir svårare om barnen får veta vad du egentligen gör med deras pappa.
Han verkar inte så ...... snäll faktiskt...... mot dig menar jag!