Vinner aldrig!!
Jag känner mig hopplös! Köper massa triss, deltar i tävlingar online men vinner då fasen aldrig på nåt :/. Sen hör man från någon vän som köper 1 enda triss o vinner storkovan direkt haha! What the hell! Känner ni likadant??
Jag känner mig hopplös! Köper massa triss, deltar i tävlingar online men vinner då fasen aldrig på nåt :/. Sen hör man från någon vän som köper 1 enda triss o vinner storkovan direkt haha! What the hell! Känner ni likadant??
Precis :/ När är det min tur liksom känner man.. man blir tokig haha. Är det ödet eller bara ren otur :P
Tack, jag hoppas att det kan ge lite insikt i systemet. Det mesta jg tar upp är info som finns på Triss hemsida eftersom det i Sverige är lagstadgat att redovisa vinstchanserna.
Jag spelar själv Blackjack ibland men jag försöker alltid att påminna mig själv att jag spelar för att det är kul, inte för att vinna pengar. Skulle man ändå vinna så är det bara en bonus.
Och givetvis spelar jag aldrig mer pengar än jag har råd att förlora och utgår alltid ifrån att pengarna är borta så fort jag börjar spela. Man vet att man är illa ute när man börjar spela för att vinna tillbaka redan förlorade pengar.