• AnnC

BF maj 2014, borås.

Om du står vid Ica City på Allégatan och har ingången framför dig, så är det till höger om, alltså i nästa hus för direkt till höger finns det ju ett garage och en trappa Hoppas det var en ok förklaring hehe... Kanske kan ses utanför vid hörnet av huset?

• AnnC

Vi borde hitta varandra lätt iaf med tanke på magarna

• AnnC

Hej ca lund kan du måndag?
    Jag tror jag vet vilket café du menar pluppp, kommer inte ihåg vad det heter dock. Jaja, mig spelar det inte någon roll vilket fik så bestäm ni

• AnnC

O jag kommer. Kom på vad fiket heter, divine eller nåt liknande. För det är där vi ses nu va?

• AnnC

Blir säkert fler tillfällen hoppas jag Krya på dig isacalbin!

• AnnC

Tack tack! Kul att träffa er och ja alltid skönt o komma ut lite

• AnnC

Är det pga sammandragningar? Nej det förstår jag att det inte är lätt med vila med två barn omkring sig. Och jo visst blir man extra rastlös när man blir ordinerad vilan, det kan jag tänka mig Här har jag också känt ökade sammandragningar sen igår natt, ihop med trötthet efter en period med läggnings/sömn problem med dottern så känner jag just nu att jag långsamt vaggar fram. Och då är jag bara i v 28 haha... får se hur det går att träna ikväll, får nog lyssna på kroppen och ta det lite lugnare.

• AnnC

Ja det får vi hoppas går över. Det kan säkert gå lite upp o ner? Mina sd har varit lugnare idag men då har jag säkert inte haft lika mycket som du innan. Klokt att sjukskriva dig i helgen iaf, som sagt dumt o utmana ödet!

Hon sover oftast hyfsat på natten även om hon vaknar tidigt och har alltid gjort det. Men läggningen har verkligen vart omöjlig nu.. Men det börjar vända nu efter lite försök med ändring i rutiner så hoppas på att det ska funka bättre nu usch ja annars är det dumt att klaga för det finns säkert de som har det mycket värre!!

Vilka är intresserade av fika nästa vecka och när kan ni?

• AnnC

Peppar peppar, jag har fasat för "vabruari" men har ta mig sjutton inte vabbat en enda gång i februari. Börjar bli lite snorigt nu dock så får se vad mars har att bjuda på
    Krya på alla små och stora!

• AnnC

Jag har en dotter som fyller två i april, går gärna till lekplats/öppnis när jag gått på mammaledighet sen fram till dess får det bli kvällsfikor för min del iaf.
    Hur ser det ut för er nästa vecka, ska vi försöka få till fika? (Utan att ha kollat min egen kalender än..)

• AnnC

Kl 18 på måndag samma ställe som sist då? Divine hette väl caféet? det var lugnt o mysigt där ska vi ses utanför igen så vi hittar varandras magar, nu när vi verkar bli några nya? kul!!

• AnnC

Tråkigt isacalbin, krya på dig!

Hoppas resten av er dyker upp, ses sen

• AnnC

Jajjemen! Får bestämma fika snart igen så du kan komma med till slut Och om någon mer vill så klart!

• AnnC

Jag har lite fullt denna veckan men hänger på nästa!

• AnnC

Hoppas ni hade mysigt igår! Det hade jag, träffade några gamla vänner utanför Gbg och sov över där med iom att jag jobbar i närheten. Gud vad skönt det var med en barnfri natt men oj vad jag saknar min skrutta hemma! Längtar till att hämta henne i em

Svar på tråden BF maj 2014, borås.