Inlägg från: Anonym (Kiuooa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kiuooa)

Extrem oro efter dödsfall

Hur får man tillbaka tilliten till livet att varje gång telefonen ringer eller när man ringer o inte får svar att man tror att nån mer dött eller nåt hemskt hänt?

varje gång min man inte svarar får jag hjärtklappning o sätter på text tv nyheter för att se om nån dött I trafikolycka eller så

2013 var ett hemskt år med manga som dog I mitt liv, mer folk än som gjort I hela mitt 26 åriga liv  innan

är det normalt att oron sitter kvar såhär

för när det ringde så fick jag veta via telefon alla som dött.....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-16 01:05
    loggades ur men tack för alla svar

• Svar på tråden Extrem oro efter dödsfall
  • Anonym (Kiuooa)

nej inte sökt hjälp, mår I övrigt bra efter omständigheterna, men när de ringer efter midnatt eller nån inte svarar på flera timmar kommer oron. nu hände det igen tanker jag, KLARAR inte  fler dödsfall

• Anonym (Kiuooa)

tror du det är ett måste och inget som kommer gå over? har ju inte gått mer än  4 månader sen det hände,, känns inte som en psykolog kan ge mig tillbaka tilltron till livet utan att det måste gå kanske 1 år minst där det inte hander fler hemska saker, så att jag kan lita på det, men kanske är bra med psykolog ändå? har alltid mått bra annars, men tror att alla skulle känna rädsla o oro om man under loppet av ett par månader förlorar några av dem man tycker om mest?

Svar på tråden Extrem oro efter dödsfall