• Anonym (Utlånad?)

Tänder på att bli utlånad

Det här har jag aldrig berättat för någon. Har alltid haft fantasier om att bli utlånad.
    Tänder på när mannen använder mig och får mig att göra saker för hans njutning.
    Önskar att jag var tillsammans med någon och att han verkligen tycker om mig och bryr sig om mig och skämmer bort mig. Men använder mig sexuellt och även lånar ut mig ibland eller bjuder sina kompisar att ta för sig.
    Måste finnas en likasinnad, men jag vågar verkligen inte avslöja detta för någon. Är rädd att råka illa ut eller att hamna i farliga situationer.
    Någon som har gjort liknande på riktigt? Hur började det?

• Svar på tråden Tänder på att bli utlånad
  • Emma222

Min pojkvän har en liknande fantasi där han vill se mig ragga upp två killar och ta med dom på ett hotellrum samtidigt som han riggat en kamera som filmar allt. Vet inte om jag skulle våga det i verkligheten. Men tanken är ju lite upphetsande =P

• pojken81

Jag tänder på samma sak, skulle vilja ha en fru/sambo som jag fick låna ut till andra :)

• Anonym (Sambon)
    Emma222 skrev 2014-01-18 16:39:26 följande:
    Min pojkvän har en liknande fantasi där han vill se mig ragga upp två killar och ta med dom på ett hotellrum samtidigt som han riggat en kamera som filmar allt. Vet inte om jag skulle våga det i verkligheten. Men tanken är ju lite upphetsande =P

Du behöver ju inte gå "hela vägen" första gången. Har du inte flirtat eller låtit killar ragga på dig samtidigt som din pojkvän står en bit bort och tittar på? Det skulle ju kunna vara en lite försiktig början...
  • Anonym (Utlånad?)
    pojken81 skrev 2014-01-18 16:40:13 följande:
    Jag tänder på samma sak, skulle vilja ha en fru/sambo som jag fick låna ut till andra :)

Då hade vi passat ihop ;)

Har du gjort det nångång? Eller föreslagit det till någon? Pratat med någon om det? Eller är det bara i ditt eget huvud?
  • pojken81
    Anonym (Utlånad?) skrev 2014-01-18 16:49:03 följande:

Då hade vi passat ihop ;)
    Har du gjort det nångång? Eller föreslagit det till någon? Pratat med någon om det? Eller är det bara i ditt eget huvud?
    Vi skulle passa mycket bra ihop ;)

Har pratat en hel del om det. Har testat partnerbyte men inte ren utlåning tyvärr. Skicka gärna ett PM så kan vi diskutera vidare :)
  • Emma222
    Anonym (Sambon) skrev 2014-01-18 16:45:30 följande:
    Du behöver ju inte gå "hela vägen" första gången. Har du inte flirtat eller låtit killar ragga på dig samtidigt som din pojkvän står en bit bort och tittar på? Det skulle ju kunna vara en lite försiktig början...

Jo vi har haft flera extra män i sängen men då har ju min pojkvän varit där med mig som trygghet. Att gå iväg själv med någon är jag lite för feg för
  • Anonym (UG)

Jag lever så men det är under förutsättning att min man är likasinnad:) han är den som styr den andra mannen och dealen är att min man alltid är i mig sist! Fantastiskt

• pojken81
    Anonym (UG) skrev 2014-01-18 17:14:22 följande:
    Jag lever så men det är under förutsättning att min man är likasinnad:) han är den som styr den andra mannen och dealen är att min man alltid är i mig sist! Fantastiskt
    Det låter verkligen fantastiskt :)
  • Emma222

Hur gör ni då? Övervakar din kille det hela? Skulle kunna tänka mig att ge en annan man en avsugning på en offentlig toalett eller nått liknande utan min pojkvän men att ha sex utan att han är i närheten känns lite osäkert.
  • Anonym (Utlånad?)

Låter helt underbart. Hur hittade ni varandra? Visste ni om er läggning från början?
Svar på tråden Tänder på att bli utlånad