Inlägg från: Anonym (Utlånad?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Utlånad?)

Tänder på att bli utlånad

Det här har jag aldrig berättat för någon. Har alltid haft fantasier om att bli utlånad.
    Tänder på när mannen använder mig och får mig att göra saker för hans njutning.
    Önskar att jag var tillsammans med någon och att han verkligen tycker om mig och bryr sig om mig och skämmer bort mig. Men använder mig sexuellt och även lånar ut mig ibland eller bjuder sina kompisar att ta för sig.
    Måste finnas en likasinnad, men jag vågar verkligen inte avslöja detta för någon. Är rädd att råka illa ut eller att hamna i farliga situationer.
    Någon som har gjort liknande på riktigt? Hur började det?

• Svar på tråden Tänder på att bli utlånad
  • Anonym (Utlånad?)
    pojken81 skrev 2014-01-18 16:40:13 följande:
    Jag tänder på samma sak, skulle vilja ha en fru/sambo som jag fick låna ut till andra :)

Då hade vi passat ihop ;)

Har du gjort det nångång? Eller föreslagit det till någon? Pratat med någon om det? Eller är det bara i ditt eget huvud?
  • Anonym (Utlånad?)
    Anonym (UG) skrev 2014-01-18 17:14:22 följande:
    Jag lever så men det är under förutsättning att min man är likasinnad:) han är den som styr den andra mannen och dealen är att min man alltid är i mig sist! Fantastiskt

Låter helt underbart. Hur hittade ni varandra? Visste ni om er läggning från början?
  • Anonym (Utlånad?)
    Anonym (we) skrev 2014-01-18 18:07:23 följande:
    Du vill alltså att din man ska vara okej med att du knullar med andra män och har deras kukar i din mun, men samtidigt ska han inte få röra andra kvinnor?

Vad har du läst det?
  • Anonym (Utlånad?)

Jag är också rädd för allt, både att råka illa ut på grund av knäppa människor, och för sjukdomar.

För min egen del hade det krävts att min man verkligen hade tänkt igenom allt med tanke på min säkerhet. Okända människor hade jag aldrig gått med på!

• Anonym (Utlånad?)
    Anonym (gbg) skrev 2014-01-18 18:53:53 följande:
    Låter som en hälsosam inställning. Har du någon kille nu, lite oklart tycker jag? Hur ställer du dig till om han vill träffa andra tjejer då du får träffa andra killar? Kan ju vara ett ultimatum han ställer.

Jag dejtar ett par killar, men kan inte riktigt säga att vi är ihop. För mig handlar detta inte att jag vill ha sex med andra. Vill jag ha det så har jag väl det, eller inte om jag har lovat att vara trogen är jag det. Och då ska även han vara det.

Att bli utlånad handlar mer om att det är utifrån mannen och något han verkligen vill. Inte att jag ska bli tillfredställd.

Jag vill att han ska styra, och att jag själv är överlämnad till honom.

Och nej, att låna ut mannen på samma sätt känns främmande, men om han vill vara med andra är jag inte helt omöjlig.
  • Anonym (Utlånad?)
    Anonym (UG) skrev 2014-01-18 20:01:18 följande:
    Ja vi visste båda två... Träffades på ett forum för likasinnade. Han skulle aldrig acceptera att jag smög iväg med någon på en toalett... Vi lever med stil och klass. Han är med hela tiden och instruerar den andra mannen vad och hur han ska göra... :) det jag tänder på är att han tänder på detta... Trevligt för alla inblandade ;)

Det är precis så som jag skulle vilja ha det! Är bara rädd att om man söker utifrån läggningen kanske man bara hittar människor där man inte delar så mycket annat... Eller bygger relationer där just den sexuella läggningen är grunden. Och jag vill att det bara sk vara en del.
Svar på tråden Tänder på att bli utlånad