Inlägg från: Anonym (UG) |Visa alla inlägg
  • Anonym (UG)

Tänder på att bli utlånad

Jag lever så men det är under förutsättning att min man är likasinnad:) han är den som styr den andra mannen och dealen är att min man alltid är i mig sist! Fantastiskt

• Anonym (UG)
    Anonym (Utlånad?) skrev 2014-01-18 17:33:17 följande:

Låter helt underbart. Hur hittade ni varandra? Visste ni om er läggning från början?
    Ja vi visste båda två... Träffades på ett forum för likasinnade. Han skulle aldrig acceptera att jag smög iväg med någon på en toalett... Vi lever med stil och klass. Han är med hela tiden och instruerar den andra mannen vad och hur han ska göra... :) det jag tänder på är att han tänder på detta... Trevligt för alla inblandade ;)
  • Anonym (UG)
    Anonym (Utlånad?) skrev 2014-01-18 20:12:08 följande:

Det är precis så som jag skulle vilja ha det! Är bara rädd att om man söker utifrån läggningen kanske man bara hittar människor där man inte delar så mycket annat... Eller bygger relationer där just den sexuella läggningen är grunden. Och jag vill att det bara sk vara en del.
    Jo så kan det nog lätt bli men vi har båda avfärdat många många personer pga detta! Vi delar så mycket annat än det sexuella vilket gör att vi kommer ännu närmare varandra! Med det sagt så innebär detta att den sexuella biten alltid kommer finnas med i vårt liv. Kommer aldrig behöva skriva några trådar på FL och beklaga mig att jag inte vill eller får sexuell stimulans ;)
Svar på tråden Tänder på att bli utlånad