• MIKD

BF Oktober 2014

Hej!
    Har idag gjort ett gravtest med pregcheck! Fick detta resultat, vad säger ni?
    Hade senaste mens första dag 13/1, vilket då skulle innebära att jag snart är i v.5?
    Eller är det ett spökstreck?

• MIKD
    Sicilien skrev 2014-02-15 15:51:26 följande:

Grattis till graviditeten! Visst är det där ett riktigt streck?!
    Supertack!! Om jag nu vågar tro det :D
  • MIKD
    Evendela skrev 2014-02-15 19:43:24 följande:
    Grattis MIKD! Då har vi exakt samma datum! Hade också sista mens 13 jan  första barnet för mig :) har du barn sen innan?

Tack och grattis till dig!!! Kul!! Nej detta blir första!! Har du sen innan Evendela?? :)
  • MIKD
    Längtan88 skrev 2014-02-15 22:34:38 följande:
    Grattis :D Det där verkar inte vara något spöksträck, du är gravid :D
    ååå va glad jag blir när ni skriver så!!
    Ska köpa mig ett CB digitalt imorgon!! Om nu apoteket har öppet :D
    Känns som att dom är mer definitiva?
  • MIKD
    MissLis skrev 2014-02-16 00:28:32 följande:

Stort grattis!! Jag vill också testa med CB digital. Hur pålitliga är testen som visar veckor?
    Jag vet faktiskt inte? Vissa säger ju att ett positivt svar är ett positivt, men samtidigt så har jag sett inlägg där folk fått positivt men det visat sig inte vara så??
  • MIKD
    annispannis88 skrev 2014-02-16 09:33:27 följande:
    God morgon! 

Vågar knappt tro det, men gissar att det är en bebis på gång?! 

Stort grattis!!! :D
  • MIKD

Knölarna jag haft i brösten sedan början på feb har börjat lägga sig, dock värker dom fortfarande som jag vet inte vad! BIM+3 idag!! Känner mig lite svullen om magen, igårkväll var den mycket svullen!

Hur ser symptomen ut för er andra?

• MIKD
    mammasusan skrev 2014-02-16 12:12:46 följande:
    MIKD: Då är du också på 4+3 idag ? Mina bröst är också ömma och knöliga, jag är trött, gäspar hela tiden! Blir gråtfärdig för ingenting, hungrig, rapig, svullen om fingrarna så jag har inga ringar på mig, svullen om magen. Det drar i underlivet då och då (livmodern som växer?)
    enligt kalendern här på FL så är jag i 4+6! men jag vet inte hur lång menscykel jag har så det kan ju såklart vara plusminus någon dag!
    Rapig har jag också varit så jag vet inte vad! Har inte känt av underlivet så mycket faktiskt
  • MIKD
    mammasusan skrev 2014-02-16 15:04:54 följande:

Men då borde du väl vara på bim +6? El tänker jag fel?
    ärligt talat så vet jag inte, det är ett ungefär då jag inte har någon koll på hur lång menscykel jag har. Skulle enligt min app (haha) ha mens den 13 feb!
Svar på tråden BF Oktober 2014