BF Oktober 2014
Är det nån som känner igen det? Att vänta andra barnet och inte ha samma symptom?
Ha en bra dag preggos!!
Hej! Kliver försiktigt in här! Fick precis ett svagt plus som jag försöker förlita mej på, fast jag gärna skulle se lite starkare streck på testerna! Men mensen är borta och utbytta mot graviditetssymtom som molvärk, ömma bröst, rapningar och lätt illamående vid hunger. Har mått apa i början av mina tidigare graviditeter, så vet vad jag troligen har framför mej... Är i vecka 6 enligt FL:s räknare. BF 17/10
Jag är 37 år och har sen tidigare en tjej född 02 och kille född 05. Så detta blir en mycket efterlängtad sladdis.
Om illamående, jag mådde lika illa under båda mina graviditeter (resultat: en flicka och en pojke). Få se hur det blir nu... Känner att jag håller på blir känslig för lukter.
Länge sen jag tittat in här! Någon annan som gått in i vecka 12 och INTE slutat må illa? Jag har blivit piggare, men mår fortfarande apa, så tröttsamt, men tror nog det ska lätta om ett par veckor, om jag minns rätt från mina tidigare graviditeter. Så här har det med andra ord varit dött på sexfronten, mår super illa på kvällen och går och lägger mej halv nie så inte så mycket tid för mys här inte... Men har också drömt om sex :)
Jag är i vecka 12+1 och känner av livmodern som en liten upphöjning ovanför blygdbenet, även om den täcks av litet hull :) Kommer ihåg att med första barnet blev det alldeles hårt ovanför benet ganska tidigt.
Vi har inte köpt något till babyn ännu, vill se den först! Har kub på torsdagen, vårt första ul, jättespännande! Försöker att inte oroa mej, men det är svårt!