Inlägg från: talktothehand |Visa alla inlägg
  • talktothehand

Att visa intresse för en man

Nu kan jag ju inte svara ur en mans perspektiv av förklarliga skäl men jag har som kvinna inte direkt upplevt det du pratar om. Jag har aldrig vare sig velat eller kunnat spela spel. Är jag intresserad så märks det väldigt tydligt. Nu menar jag inte att jag hetsringer eller skickar miljontals sms utan att få svar men däremot ger jag ofta komplimanger och har inget problem med att säga till en kille att jag gillar honom. Att spela ointresserad är för tonåringar och bara löjligt i mina ögon.

Jag förderar dessutom att vara den som väljer snarare än att bli vald. I alla mina förhållanden utom ett har jag varit den som tagit initiala initiativ samt varit mer på i början. Det betyder inte så mycket i slutändan eftersom jag också varit den som oftast gjort avslutat relationerna.

Gillar du någon TS tycker jag inte att du ska vara rädd för att visa det. Alla är ju individer så du får väl försöka anpassa intensiteten efter föremålet för ditt intresse men en kille som bara är intresserad av tjejer som dissar honom kan ju knappast vara så intressant i längden, eller? 

The little I know I owe to my ignorance
Svar på tråden Att visa intresse för en man