• Li90

Bebisar i Kristianstad eller i närheten födda 2014

Här kan vi som väntar bebis 2014 i Kristianstad området samlas och diskutera allt:)

• Svar på tråden Bebisar i Kristianstad eller i närheten födda 2014
  • Li90
    Joha skrev 2014-04-07 13:04:56 följande:
    Som jag förstått det ger man det till alla som haft lång vattengång för att förhindra ev. infektioner. Vilket är lättare att få när bakterierna har fri väg i vattnet till bebisen i magen. Ungefär. Vattnet höll på från fredag morgon tills hon föddes i lördes em.

Jaha okej, man lär sig något nytt var dag:) hoppas ni snart är hemma igen:)
  • annab79

Tack alla ! Hemma från bb sen skärtorsdag , amma amma amma... Bröstvårtor står inte ut men vad gör man inte för dom små underverk. Helt överlycklig e jag !!!!! Min lilla princess

• Li90
    annab79 skrev 2014-04-18 12:09:41 följande:
    Tack alla ! Hemma från bb sen skärtorsdag , amma amma amma... Bröstvårtor står inte ut men vad gör man inte för dom små underverk. Helt överlycklig e jag !!!!! Min lilla princess

Vad skönt att ni fått komma hem till påsk:)
  • Li90

Förresten jag tror man kan köpa någon sak på apoteket att sätta på bröstvårtorna så du inte får sår. Har för mig att någon berättat om detta, men har själv aldrig använt det för jag amma inte mer än dom 6 första dagarna förra gången;p
  • annab79

[quote=73050283][quote-nick]Li90 skrev 2014-04-19 11:59:57 följande:[/quote-nick]

Förresten jag tror man kan köpa någon sak på apoteket att sätta på bröstvårtorna så du inte får sår. Har för mig att någon berättat om detta, men har själv aldrig använt det för jag amma inte mer än dom 6 första dagarna förra gången;p[/quot Jag har den salvan du pratar om. Sambo köpte redan när vi var på bb. Den hjälper j.mk. samt att lägga en värmedyna över bröstet i vädra dom. Min söta lilla Princessa älskar att tutta helst hela tiden o det gör ju ont i slutändan.
  • izzard

Jag har gått över 15 dagar så det börjar bli lite smådrygt.. Men det som väntar på något gott^^

Svar på tråden Bebisar i Kristianstad eller i närheten födda 2014