• Li90

Bebisar i Kristianstad eller i närheten födda 2014

Här kan vi som väntar bebis 2014 i Kristianstad området samlas och diskutera allt:)

• Svar på tråden Bebisar i Kristianstad eller i närheten födda 2014
  • Harper

Hej! Bor i Kristianstad och väntar mitt tredje barn. 28 juli är det beräknat. Roligt att hitta denna tråden!

• Li90

Vad kul att en till hittade hit:) hur gamla är dina andra barn?:)

• Li90

Han blir ett nu på söndag:) vad kul att vi är några stycken med små barn sen innan:) hur mår du annars?:)

• Harper

Jag mår kanonbra, mycket bättre än jag mått under mina andra graviditeter. Hoppas det fortsätter så Hur mår du? När är du beräknad?

• Li90

Mycket illamående den här gången, annars märker jag nästa inte av det:/ nästan så jag blir lite orolig, märkte mkt mer vid den här tiden med pågen. är beräknad till 2 juli om dom räknat rätt:)

• Li90

Hur går det för er? Har ni varit på ul?

Vi var iväg förra veckan:) ska på ett till ul om ett par veckor för en extra koll:) var inte så långt gången som vi trott så nu e det bf 16 juli;) det ser ut som vi ska få en flicka:)

• Harper

Vi har varit på KUB-ul, men nästa vecka är det dags för rutin-ul. Läste på csks hemsida att de inte berättar kön, är det så? Har aldrig gjort rutin-ul på csk innan, och vi vill gärna veta. Inte för att det spelar nån roll, vi är bara så nyfikna

Men såg allt bra ut, även om datumet inte stämde?

• Li90
    Harper skrev 2014-02-18 09:19:54 följande:
    Vi har varit på KUB-ul, men nästa vecka är det dags för rutin-ul. Läste på csks hemsida att de inte berättar kön, är det så? Har aldrig gjort rutin-ul på csk innan, och vi vill gärna veta. Inte för att det spelar nån roll, vi är bara så nyfikna Men såg allt bra ut, även om datumet inte stämde?

Till oss sa dom att det såg ut som en tjej:) tror att dom berättar om man ber om det och om dom kan se det. Vet flera stycken som tagit reda på det o dom har gjort rul på csk. Ja allt såg bra ut, vi ska dit den 27/2 igen för en extra koll på hjärta och mun. Hon låg med händerna för munnen och hjärtat ville dom kolla extra på när den var lite större:) tänkte fråga en extra gång om könet då;p kändes jättebra när vi var där inne, hon vi hade kollade i 45 min o mätte flera gånger, annat var det när vi var inne med sonen det var över på 10 minuter!
  • izzard

Hej! 
    Hoppar gärna in här :) går in i vecka 35 imorgon, så nu är det inte så långt kvar!
    är beräknad till 6 april med första barnet och vi har inte tagit reda på vad det är :P 

Svar på tråden Bebisar i Kristianstad eller i närheten födda 2014