Inlägg från: Anonym (Flytta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Flytta)

Långdistans. Flytt. Dödläge. Hjälp mig tänka.

Om kärleken är stark mellan er så finns det inget brus som kan störa, därmed borde inget hindra er från att flytta samman som jag ser det. Säger han att han är redo för dig och vice versa så får man väl lita på det och sätta igång med flytten. Tror ni borde träffas och planera i detalj så ni vet vart och boendeform. Ni måste ju lita på varann....

• Anonym (Flytta)

Ursäkta mig men det är typiskt kvinnor.....velar hit och dit. Inte meningen att vara elak men ofta är det väl kvinnor som har svårt att bestämma sig eller/och överanalyserar. Jag tror det blir bra när ni sätter igång. Du skall inte vara osäker och oroa dig jag är säker på att han är med på tåget när det kommer i rullning. Men ni bör nog ses innan ni kör igång the masterplan. Det blir nog bra.

• Anonym (Flytta)

Ja jag är man...Om han drömt om detta i åratal så låter han inte chansen gå förbi när den kommer var så säker. Jag är säker på att han kommer till dig, jag tror du fått lite hjärnspöken eller kanske lite flyttångest.... Jo det är ett stort beslut att byta land lite större än att bara byta län men gör man det av rätt orsaker så är beslutet enkelt i alla fall. Tycker egentligen inte att du har något att tveka på om ni båda vill detta så är det ju väldigt fint. Oroa dig inte.

• Anonym (Flytta)

12% är män i detta forum..... Det finns ett visst underhållningsvärde och ger ett avbrott från annat.

Jag känner ju inte din man och vet ju inte exakt hur det ser ut på dennes hemmaplan. Men jag utgår från att om han sagt så till dig så kommer det att ske. Svårt att sia i när han slår till. När ni är överrens om att köra så rullar det på. Han gör sitt och du ditt så möts ni nog samtidigt. Du skall se att det löser sig.

• Anonym (Flytta)

Jo men jag nämnde det innan att kanske de skulle sammanstråla och koordinera hela projektet. Därmed sätter de igång på var sitt håll. Men visst kan väl han börja med att skicka kommande exet.... Tänkte lite så att det är kortare ledtid för honom som gör allt på lokalplanet medan hon får flytta över halva klotet vilket tar längre tid.
    Sedan är ju detta i grund och botten ingen ny historia dem emellan så jag utgår från att de litar på varann sen innan och därmed enklare att sätta igång utan att fundera över vem som tar steg 1.
    Om hon tar första steget så är ju bollen i rullning......

Svar på tråden Långdistans. Flytt. Dödläge. Hjälp mig tänka.