• Spana

Tipsa om parfymer!

Ge mig namnet på era favoritparfymer, eller någon ni inte har, som ni är nyfikna på. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-25 09:33
    Lägg gärna till er ålder. :)
  • Svar på tråden Tipsa om parfymer!
  • camus

Till er damer kan jag varmt rekommendera Flagrant Délice av Terry de Gunzburg (sminkchefen på YSL som ni kanske minns) om ni vill ha en varm vinterparfym med fikon, mandel och bergamot. Inte alls söt  utan ganska stram i tonen. Fantastisk.

själv gillar jag:
    Aqua di Parma Colonia Essenza (herr)
    Etro Pegaso (unisex)
    YSL Rive Gauche (herr)
    Acca Kappa white moss (unisex)

• LadyTeague

Dior - Pure poison är min favorit.

Jag är 23 år.

Att dölja ett fel med en lögn är att ersätta en fläck med ett hål
  • Detoxtjejen

Chanel no 5

Lancome miracle

25 år

• Radhuspinglan

En av mina favoriter är den gamla klassikern Hugo Boss Deep Red. En annan som fungerar även på tjejer, fast som egentligen är en herrdoft, är Jean Paul Gaultier (den gröna). Parfymen jag använder nu är Calvin Klein One Shock (damdoften). ;)

• Radhuspinglan
    IsDimma skrev 2014-01-25 11:00:29 följande:
    Jag har haft en favoritparym, Ralph lauren cool som luktar vattenmelon. Men den har dom slutat tillverka. Så jag skulle vilja ha en liknande. Någon som har ett tips?

Åh, jag hade ett hårgelé i tonåren som också doftade av vattenmelon. Har inte lyckats hitta det igen. Så jag puffar denna fråga och undrar om någon har något tips på parfym, schampo, tvål, balsam, spray, gelé, mouse, etc - med doft av VATTENMELON? :)
  • Radhuspinglan
    Radhuspinglan skrev 2014-05-05 09:46:09 följande:
    En av mina favoriter är den gamla klassikern Hugo Boss Deep Red. En annan som fungerar även på tjejer, fast som egentligen är en herrdoft, är Jean Paul Gaultier (den gröna). Parfymen jag använder nu är Calvin Klein One Shock (damdoften). ;)

Jag är 26 år. :)
  • Anton Chigurh
    Vicha skrev 2014-01-26 11:40:59 följande:
    Lady Gagas Fame
    DKNY Be delisious
    Hugo Boss Deep red

JP Gaultier Classique

Dessa brukar jag varva mellan
    Jag är 33år
    Gaultier's Classique....den gillar jag, mycket, min kvinna anv den emellanåt. Doftar underbart.Glad

...och får jag kanske tipsa Damerna om en annan favorit ni kan ta till när det skall va lite extravagant, nämligen Calvin Klein's Euphoria, den doftar, liksom Classique...helt jävla underbart...!

Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Tipsa om parfymer!