• Anonym (Hjälp)

    Hjälp mig snälla

    Jag är en tjej på 14 år och min kille ville att jag skulle suga av honom. Jag gjorde det och sedan märkte jag att han njöt överdrivet mycket när han fick orgasm i min mun. Jag svalde det för att han sa att jag skulle och jag själv ville det. Vi båda blev glada men efter ett tag spydde jag upp det igen... Det händer samma sak varje gång

    Är det ett problem att man inte KAN svälja sperman? Vi båda vill verkligen det men jag vet inte varför jag bara spyr upp det igen... Finns det något jag kan göra åt det eller måste jag bara låta det vara?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-25 19:11
    Jag råkade sätta på ställningar men aja...

  • Svar på tråden Hjälp mig snälla
  • Anonym (Hjälp)
    cirkusmusen skrev 2014-01-25 19:13:45 följande:
    Spyr du upp det direkt? 
    Nej efter en stund... efter kanske 5 - 10 min
  • Zia29

    Går det inte så går det inte. Bara att acceptera det. Är likadan, kan inte svälja för då spyr jag bara upp det efteråt så nu skiter jag i det, funkar lika bra som att inte svälja. Killen får bara gilla läget :)


    Alla har rätt till en åsikt. Om jag bryr mig om din, I'll let you know ;)
  • Binary
    Anonym (Hjälp) skrev 2014-01-25 19:10:32 följande:
    Är det ett problem att man inte KAN svälja sperman? Vi båda vill verkligen det men jag vet inte varför jag bara spyr upp det igen... Finns det något jag kan göra åt det eller måste jag bara låta det vara?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-25 19:11
    Jag råkade sätta på ställningar men aja...

    Nja, vissa kan, vissa kan inte, vissa gör det för att det gillar det, andra gör det inte av samma orsak. Det är så väldigt individuellt.


    Din reaktion är att spy upp det. Helt OK. Om du då inte vill att någon kommer i din mun, så är det ditt val, och kan din partner inte hantera och respektera det, är det en dålig partner.


    sextankar.nu - En mans tankar om sex forum.sextankar.nu för öppet forum
  • Ramborg

    Du är bara 14. Du ska inte ha sex.

    Framför allt inte oskyddat sex.

    Och om du nu tvunget ska ha oskyddat sex, varför har du sex som får dig att spy bara för att killen gillar det? Sex är till för bådas skull. Du är lika mycket värd som han. Du ska ALDRIG ställa upp på någonting som får dig att må dåligt, oavsett hur gärna killen vill det. Det är faktiskt jätteviktigt för hela ditt vuxenliv att du slutar med det. Du kommer att få ett skitliv om du inte bestämmer dig för att DU ÄR VÄRDEFULL.


    42.
  • Ramborg

    Du är bara 14. Du ska inte ha sex.

    Framför allt inte oskyddat sex.

    Och om du nu tvunget ska ha oskyddat sex, varför har du sex som får dig att spy bara för att killen gillar det? Sex är till för bådas skull. Du är lika mycket värd som han. Du ska ALDRIG ställa upp på någonting som får dig att må dåligt, oavsett hur gärna killen vill det. Det är faktiskt jätteviktigt för hela ditt vuxenliv att du slutar med det. Du kommer att få ett skitliv om du inte bestämmer dig för att DU ÄR VÄRDEFULL.


    42.
  • Anonym (Hjälp)
    Ramborg skrev 2014-01-26 08:03:16 följande:
    Du är bara 14. Du ska inte ha sex.

    Framför allt inte oskyddat sex.

    Och om du nu tvunget ska ha oskyddat sex, varför har du sex som får dig att spy bara för att killen gillar det? Sex är till för bådas skull. Du är lika mycket värd som han. Du ska ALDRIG ställa upp på någonting som får dig att må dåligt, oavsett hur gärna killen vill det. Det är faktiskt jätteviktigt för hela ditt vuxenliv att du slutar med det. Du kommer att få ett skitliv om du inte bestämmer dig för att DU ÄR VÄRDEFULL.
    Men jag vill ju också kunna svälja det, både han och jag vill det och jag kan ju inte men jag kan inte hjälpaatt jag inte kan även om jag vill
  • Anonym (Sorgligt)

    Jag är man... Blir ledsen av höra detta.. Vårt samhälle är snedvridet och förstört av porrbranschen. Var ligger kärleken i detta? Kärlek är fint, omtanke och något vackert.. Och som vissa säger du är 14 år.. 

  • Anonym (x)

    Om du spyr av det ska du sluta att svälja helt enkelt. Jag tror inte du njuter av det om du spyr efteråt. Det är inte bra för din hälsa heller, så för ditt eget bästa så spotta ut det när han kommit.

  • Anonym (Hjälp)
    Ramborg skrev 2014-02-03 21:12:53 följande:
    Du vet att man kan få tex gonorre i halsen, va?
    Vad exakt menas med det?
  • Ramborg
    Anonym (Hjälp) skrev 2014-02-09 01:03:43 följande:
    Vad exakt menas med det?



    Könssjukdomar smittar inte bara vid "vanligt" sex utan även vid oralsex.
    42.
  • Tom Araya
    Anonym (Sorgligt) skrev 2014-01-26 13:32:20 följande:
    Jag är man... Blir ledsen av höra detta.. Vårt samhälle är snedvridet och förstört av porrbranschen. Var ligger kärleken i detta? Kärlek är fint, omtanke och något vackert.. Och som vissa säger du är 14 år.. 
    MÅSTE det finnas kärlek i sex?

    Förklara hur det TS beskriver inte kan vara kärlek och omtanke?
  • Tom Araya
    Anonym (x) skrev 2014-02-03 20:35:59 följande:
    Om du spyr av det ska du sluta att svälja helt enkelt. Jag tror inte du njuter av det om du spyr efteråt. Det är inte bra för din hälsa heller, så för ditt eget bästa så spotta ut det när han kommit.
    Om hon spyr 5-10 minuter efteråt har det väl knappast med njutning/icke njutning i sväljögonblicket att göra.

    Om man bortser från könssjukdomar (för vilka TS redan är exponerad för vid oskyddad sex, oavsett om det sväljs sperma eller ej), vad är då ohälsosamt i att svälja sperma?
  • Anonym (agriiiiii)
    Tom Araya skrev 2014-02-11 02:26:26 följande:
    Om hon spyr 5-10 minuter efteråt har det väl knappast med njutning/icke njutning i sväljögonblicket att göra.

    Om man bortser från könssjukdomar (för vilka TS redan är exponerad för vid oskyddad sex, oavsett om det sväljs sperma eller ej), vad är då ohälsosamt i att svälja sperma?
    Håller med. Sperma är en nyttig proteindrink som håller en ung:D


Svar på tråden Hjälp mig snälla