Alla mellan Vecka 34-40
Hur mår ni och vart i landet finns ni?
Hur mår ni och vart i landet finns ni?
Trött och klumpig så man är totalt handikapp i sin egen kropp och fånge i sitt eget hem :(
Jag finns i Lund. Har du barn sen innan?
Jag väntar min 4e :D
Låter som en dröm graviditet :)
Vet känslan :(
Jag har ej rastat min hund på evigheter pga att jag är så tagen av att ens stå rakt upp och ner med andningen :/
Jag njöt oxå ända till den 11-12 då jag jobbade min sista dag sen dess är jag rastlös och fånge i min egen kropp oxh hem..suck
är nu endast 34+3
Fy hoppas din man kan avlasta dig när han kommer hem.
Vill ej verkligen gå så här ca 6 veckor till håller på bli galen att vara fånge i hemmet och min kropp.
Ja usch ja!!
Jag har mina barn varannan vecka så då dem är hemma så tar sambon dem helt. Spelar..leker..busar..läxor m.m han är en gudagåva våde som sambo och deras styvfar.
Jag håller tummarna att du slipper gå över tiden. Jag vill bara ha min bebis nu så jag kan njuta av den tiden istället än denna då jag bara existerar och gör absolut ingenting! !
Försöker laga maten och vika all tvätt men de är allt.
Ja jag har oxå haft väldigt bra denna graviditeten så ska nog ej klaga men enda är att jag blir så tagen och trött av att bli andfådd av ingenting :(
Ja alla upplever vi olika det kan komma vakna nätter..mag knip..dålig sömn..m.m eller så kan det bara bli helt underbart oavsett vad så att få en bebis är en gudagåva och njut varje sekund för dem växer upp för fort ;)
Har 3e sen innan och väntar min fjärde kanske min sista så jag kommer iaf njuta av varje sekund :D