• zizuna

Alla mellan Vecka 34-40

Hur mår ni och vart i landet finns ni?

• Svar på tråden Alla mellan Vecka 34-40
  • Neysie

V 39+5 och mår sådär. Har jobbig foglossning så jag knappt kan gå, trött jämt, går bara och väntar på att något ska hända. Vill ha min bebis nu och framförallt vill jag ha tillbaka en fungerande kropp!!! Finns i Örebro. Själv då?

• zizuna

Trött och klumpig så man är totalt handikapp i sin egen kropp och fånge i sitt eget hem :(

Jag finns i Lund. Har du barn sen innan?

Jag väntar min 4e :D

Neysie skrev 2014-01-28 13:42:53 följande:
    V 39+5 och mår sådär. Har jobbig foglossning så jag knappt kan gå, trött jämt, går bara och väntar på att något ska hända. Vill ha min bebis nu och framförallt vill jag ha tillbaka en fungerande kropp!!! Finns i Örebro. Själv då?

• semlorna

Jag är i v 38 nu och mår rätt bra. Orkar gå kortare svängar med hunden och är inte alltför trött på graviditeten.

• Elsis00

Vecka 39+0, bor i Sandviken och är trött på att vara gravid. Trodde aldrig jag skulle säga det för jag har verkligen njutit fast jag haft mina krämpor... Men nu är jag fast hemma pga foglossningen, trött som bara den och går och väntar på att bebisen vill komma! Dagarna blir ju så långa när man inte ens klarar av att åka till affären eller ta en riktig promenad med hunden.

• Neysie

Jag har en son på 1,5 år så det blir ingen ordentlig vila här inte förutom när han är sina 15h på dagis. :)

• Josefine 039
    Neysie skrev 2014-01-28 13:42:53 följande:
    ohh, kunde varit jag som skrivit det där!  38+6 och vaggar omkring här hemma som en pingvin på grund av grym foglossning. Och idag har jag varit smått illamående hela dagen, undrar vad det beror på?

Och framför allt vill jag precis som du ha tillbaka min kropp! Jag vill inte leva mitt liv i soffan och sängen, för det är så det ser ut just nu Demon
  • Neysie

Illamående har jag varit av och till de senaste dagarna oxå! Riktigt irriterande som om det inte räcker med allt annat. Tack och lov har jag världens bästa sambo som tar största lasset med sonen nu. Känns ruttet att vara en så tråkig morsa just nu. :(

• zizuna

Låter som en dröm graviditet :)

semlorna skrev 2014-01-28 15:56:56 följande:
    Jag är i v 38 nu och mår rätt bra. Orkar gå kortare svängar med hunden och är inte alltför trött på graviditeten.

• bf2014

38+5 idag. börjar tröttna. andra barnet. lite foglossning, halsbränna och svullna ben och händer annars mår jag bra. gick 14 dagar över tiden med första så det är väl bara att ställa in sig på liknande denna gång. är föräldraledig nu och har tyvärr lite svårt att njuta av ledigheten, blir väldigt rastlös.

• zizuna

Vet känslan :(

Jag har ej rastat min hund på evigheter pga att jag är så tagen av att ens stå rakt upp och ner med andningen :/

Jag njöt oxå ända till den 11-12 då jag jobbade min sista dag sen dess är jag rastlös och fånge i min egen kropp oxh hem..suck

är nu endast 34+3

Elsis00 skrev 2014-01-28 16:00:44 följande:
    Vecka 39+0, bor i Sandviken och är trött på att vara gravid. Trodde aldrig jag skulle säga det för jag har verkligen njutit fast jag haft mina krämpor... Men nu är jag fast hemma pga foglossningen, trött som bara den och går och väntar på att bebisen vill komma! Dagarna blir ju så långa när man inte ens klarar av att åka till affären eller ta en riktig promenad med hunden.

Svar på tråden Alla mellan Vecka 34-40