Mensvärk efter et
Inte min vanliga reaktion i vanliga fall haha. Jag ska inte tjuvtesta förrän på fredag.
Inte min vanliga reaktion i vanliga fall haha. Jag ska inte tjuvtesta förrän på fredag.
Nä bara 1 av 5 gick till frysen. Känns som att chanserna för att det ska bli något med det som är i mig minskade nu :( jag vill bara gå hem. Det är så himla jobbigt att vara på jobbet under denna tid tycker jag. Kan inte koncentrera mig.
Pluttemor: kan inte alla de symptomen du nämner vara graviditetssymptom? Det tror jag! Jag skulle inte kunna hålla mig från att testa om du har kommit så långt att ett test skulle kunna ge utslag :)
Har inte känt någon molvärk de senaste dagarna. Nu på morgonen fick jag ganska kraftig mensvärk så jag trodde att mensen var på väg. Men sen försvann mensvärken efter bara några minuter, precis så som det var de två första dagarna efter insättning. Vet inte vad jag ska tro. Det här är ju tortyr.
Jag tror jag plussade imorse, RD 11. Förstår inte hur jag ska kunna lägga upp en bild från mobilen men det var ett svagt streck bredvid kontrollstrecket :)
Verkligen roligt att alla fick plussa!! Stort grattis!